1

اعطای تسهیلات واگذاری مسکن مهر به دانش جویان

  • کد خبر : 16550
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۹

دانشجویان با پیش پرداخت ۵ تا ۸ میلیون تومان می توانند از تسهیلات واگذاری مسکن مهر استفاده کنند. به گزارش واحد مرکزی خبر ، معاون دانشجویی وزیر علوم ، تحقیقات و فنآوری در نشست با دانشجویان و کارمندان شاهد و ایثارگر استان همدان گفت: دانشجویان متاهل تحصیلات تکمیلی و سپس کارشناسی دراولویت واگذاری هستند. آقای […]

دانشجویان با پیش پرداخت ۵ تا ۸ میلیون تومان می توانند از تسهیلات واگذاری مسکن مهر استفاده کنند.
به گزارش واحد مرکزی خبر ، معاون دانشجویی وزیر علوم ، تحقیقات و فنآوری در نشست با دانشجویان و کارمندان شاهد و ایثارگر استان همدان گفت: دانشجویان متاهل تحصیلات تکمیلی و سپس کارشناسی دراولویت واگذاری هستند.

آقای ملاباشی افزود: علاقمندان استفاده ازمسکن مهر دانشجویی می توانندبه معاونت دانشجویی دانشگاه مراجعه کنندتا اسامی آنها به صندوق رفاه دانشجویان فرستاده وتصمیم کلی گرفته شود.

او همچنین از گران شدن نرخ غذای دانشجویی خبر داد وگفت: دانشجویان هم اکنون فقط ۱۵ درصد از قیمت تمام شده غذا را می پردازند که این میزان تا پایان برنامه پنجم توسعه به ۵۰ درصد افزایش می یابد.

معاون دانشجویی وزیر علوم ، تحقیقات و فنآوری افزود: نرخ غذای دانشجویی از ۱۷۵ تومان به حدود ۳۷۵ تومان افزایش یافته است که براساس آن نرخ غذا در پنج روز ۸۰۰ تومان، در یک ماه ۳ هزار و ۲۰۰ تومان و در یک سال ۲۵ هزار تومان افزایش خواهد داشت .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16550

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]