3

خوشبختانه در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشتیم

  • کد خبر : 166760
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

بازیکن جدید گسترش فولاد تبریز کنار هم قرار گرفتن بازیکنان جوان و باتجربه را عاملی برای موفقیت دانست.

به گزارش سایت باشگاه گسترش فولاد، ایوب کلانتری که برای اولین فصل در تبریزحضور دارد، در مورد امضای قراردادش با گسترش فولاد گفت: طی صحبت هایی که با مدیر و مربیان این تیم داشتم، تصمیم گرفتم که فصل جدید در خدمت باشگاه گسترش فولاد باشم و عملکرد موفقی را برای این تیم رقم بزنیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

بازیکن فصل گذشته صبا قم شرایط حاکم بر اردوهای گسترش فولاد را مثبت ارزیابی کرد و گفت: شرایط بسیار مناسبی در اردوها حاکم بود. بازی های تدارکاتی خوبی را برگزار کردیم. روند خوبی را از اردوی اول آغاز کردیم و امیدوارم به مرور به سطح قابل قبولی از آمادگی برسیم.

کلانتری در ادامه در خصوص قرعه کشی رقابت های لیگ و قرارگیری مقابل تیم سابقش در هفته سوم گفت: به هرحال هر تیمی بازی کنم به آنجا تعهد دارم و تیم من است و تمام تلاش خود را انجام می دهم تا بهترین نتایج را با تیمی که در آن بازی می کنم رقم بزنم. به هرحال ما باید با تمامی این تیم ها بازی کنیم و مهم نیست چه زمانی قرعه ما به این تیم ها بخورد، باید تمامی تلاش خود را در بازی مقابل این تیم ها انجام دهیم.

ایوب کلانتری عملکرد گسترش فولاد را در فصل  نقل و انتقالات را بسیار خوب دانست و افزود: خوشبختانه باشگاه در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت و بازیکنان خوبی جذب کردیم. کنار هم قرارگیری بازیکنان جوان و باتجربه کمک بسیاری به ما خواهد کرد و امیدوارم با مدیریت فنی آقای کمالوند به نتایج قابل قبولی برسیم.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=166760

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر