6

بودجه عمرانی وزارت کشور امسال به ۳۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافت

  • کد خبر : 1677
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۶

بودجه عمرانی وزارت کشور امسال به ۳۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است. این میزان ، ۳ برابر اعتبارات عمرانی پارسال وزارتخانه است. وزیرکشور در جمع فرمانداران ، بخشداران ، دهیاران و شهرداران استان زنجان با اشاره به اقدامات دولت برای عمران شهری و روستایی گفت: مجلس شورای اسلامی ۸ هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت […]

بودجه عمرانی وزارت کشور امسال به ۳۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است. این میزان ، ۳ برابر اعتبارات عمرانی پارسال وزارتخانه است.

وزیرکشور در جمع فرمانداران ، بخشداران ، دهیاران و شهرداران استان زنجان با اشاره به اقدامات دولت برای عمران شهری و روستایی گفت: مجلس شورای اسلامی ۸ هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت تصویب کرد که سهم شهرداری ها از این اعتبار ۴ هزار میلیارد تومان است. اعتبار شهرداری ها در بودجه ۹۰ هم ۲۵ درصد افزایش یافته و شهرداری ها می توانند ازاین اعتبار در بخش های مختلف ، و بر اساس دستورالعمل های قانونی استفاده کنند. مصطفی محمد نجار همچنین گفت: طرح ساماندهی حمل و نقل روستایی با همکاری وزارت راه تبیین شد که بسته های لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۲ اسفند فراهم است. وی به برنامه های در دست اجرای دولت اشاره کرد و گفت: اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها یکی از اقدامات شجاعانه و جسورانه دولت بود که تاکنون با موفقیت به پیش رفته و زمینه توزیع برابر ثروت در کشور را فراهم کرده است.

وزیر کشور در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان نیز ، سند جامع پیشگیری از اعتیاد را نقشه راه فعالیت های فرهنگی و پیشگیری دانست. محمد نجار گفت: هدف نهایی این سند ، کاهش اعتیاد به مواد مخدر است که استانداران باید با جدیت پیگیر مسائل مربوط به مواد مخدر در استان ها باشند. وی اطلاع رسانی و آگاه سازی در زمینه اعتیاد به مواد مخدر را بسیار مهم دانست و گفت : بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی برای پیشگیری ، از اولویت های کاهش آسیب و تقاضا است. وزیر کشور گفت: برای اشتغال افرادی که اعتیاد خود را ترک کرده اند تسهیلاتی پرداخت شده است که از ۲ و نیم میلیون سهم اشتغالی که در کشور پیش بینی شده ، بخشی برای اشتغال معتادانی که ترک کرده اند ، در نظر گرفته شده است. در این جلسه وزیر کشور اباصلت سیاح ، معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان را به عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان معرفی کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر