1

مثل همیشه مسئولان استقلال فقط وعده دادند / پول نقد یا خودرو فرقی نمی کند

  • کد خبر : 167730
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

مدیر برنامه های هافبک عراقی استقلال گفت: «از الان نمی توانم بگویم که اگر باز هم پول ندهند چه اتفاقی می افتد اما امیدوارم این وعده ها عملی شود.»

طاهر سعیدی مدیر برنامه های جاسم کرار در رابطه با خبری که اعلام شده کرار دیروز در وزارت ورزش حاضر شده و با افشارزاده دیدار کرده، اظهار داشت: «دیروز فقط کرار جلسه ای را در باشگاه استقلال با نظری جویباری معاون باشگاه برگزار کرد. او به هیچ وجه به وزارت ورزش نرفت و با افشارزاده هم دیدار نکرد.»

وی در واکنش به اینکه اعلام شده افشارزاده با کرار اتمام حجت کرده که اگر قرار است حاشیه داشته باشد سریع تر استقلال را ترک کند، عنوان کرد: «اصلا چنین بحث هایی مطرح نیست. همانطور که گفتم کرار اصلا با افشارزاده صحبت نکرده و با معاون باشگاه دیداری داشت که بر سر مسائل مالی در آن صحبت شد.»

مدیر برنامه های جاسم کرار درباره نتیجه جلسه دیروز با نظری جویباری تصریح کرد: «مثل همیشه مسئولان باشگاه استقلال فقط به ما وعده دادند. که امیدواریم تا قبل از هفته سوم این وعده ها عملی شود. از الان نمی توانم بگویم که اگر باز هم پول ندهند چه اتفاقی می افتد اما امیدوارم این وعده ها عملی شود. البته اینکه ۴۰ درصد قرارداد کرار در ابتدای فصل به او تعلق بگیرد پیشنهاد خود آقایان بود اما نمی دانم چرا زیر قول شان زدند. اگر واقعا نمی توانستند این مقدار پول را تهیه کنند پس چرا وعده دادند.»

وی در پایان در خصوص اینکه همچنان قرار است کرار از باشگاه به جای پول خودرو بگیرد گفت: «باور کنید خودمان هم نمی دانیم. البته نکته مهم تر فعلا این است که این قرارداد پرداخت شود حالا چه به شکل پول نقد و چه به شکل یک خودرو

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167730

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]