1

انتقاد ستاره تیم منصوریان از رقبا/ سوزن به خودی فراموش نشود!

  • کد خبر : 168050
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱

باید منتظر ماند و دید اصلا منصوریان قادر به اجرای تاکتیک دیگری هست یا تنها تاکتیکی که به خوبی از عهده آن برمی‌آید، تاکتیک دفاع – ضدحمله است.

وحید امیری یکی از بازیکنانی است که با درخشش در سال گذشته توانست به تیم ملی برسد. هافبک نفت تهران با سرعت عالی و تکنیک نابش نوید ظهور یک ستاره را به فوتبال دوستان ایرانی داده است.

به گزارش بانک ورزش، امیری در آخرین مصاحبه اش مدعی شده تیم‌ها مقابل نفت تهران بسته بازی می کنند و همین موضوع موجب شده این تیم نتواند نتایج لازم را کسب کند.

جالب اینجاست که علیرضا منصوریان در نفت تهران با شیوه دفاع ضدحمله‌ای که از کارلوس کی‌روش یاد گرفته کار می‌‌کند و از مهمترین اصول اجرای این تاکتیک، بسته بازی کردن است.

یعنی بازیکن تیم نفت در حالی از بسته بازی کردن تیم‌های دیگر ایراد می‌گیرد که تیمش متخصص بازی بسته و گل زدن در دقایق واپسین بازی است. آنها از فصل پیش تا کنون در اکثر دیدارها، تیم‌های حریف را به جلو می‌کشند و با دفاعی چند لایه، کار را به آنها سخت می‌کنند. سپس در یک غافلگیری، حمله‌ای همه جانبه ترتیب داده و در دقایق پایانی بازی – که زمان برای جبران گل خورده باقی نماند – به دروازه حریف می‌رسند و کار را تمام می‌کنند.

آنها امسال البته هزینه بسیار زیادی داشتند تا علاوه بر تاکتیک قدیمی خود، بتوانند تاکتیک‌های دیگری را در زمین اجرا کنند اما تا کنون موفق به این مهم نشده‌اند. باید منتظر ماند و دید اصلا منصوریان قادر به اجرای تاکتیک دیگری هست یا تنها تاکتیکی که به خوبی از عهده آن برمی‌آید، تاکتیک دفاع – ضدحمله است.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=168050

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]