1

پیش فروش بلیت مسابقه استقلال – ذوب‌آهن/ ۲۵ درصد تخفیف برای دارندگان کارت ‌بلیت

  • کد خبر : 168052
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

بلیت مسابقه استقلال تهران – ذوب آهن، برای پیش فروش در سامانه الکترونیکی قرار گرفت.

به گزارش سایت سازمان لیگ، علاقمندان برای خرید بلیت بازی های این ورزشگاه می توانند از طریق سامانه www.footballeticket.ir به ۲ روش کارت ملی و کارت عضویت الکترونیک اقدام کنند.

تماشاگران طرفدار تیم ذوب آهن که دارای کارت عضویت نیستند، قادر خواهند بود از طریق کارت ملی و در سامانه بلیت فروشی، بلیت این مسابقه را پیشاپیش خریداری کرده و در روز مسابقه دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.

تماشاگرانی که می‌خواهند بلیت ‌های دیدار‌های آتی را پیش ‌خرید کنند و کارت عضویت ندارند، می‌توانند از طریق سامانه، کارت ‌بلیت با مشخصات خود را خریداری کرده و سپس بلیت مسابقات را پیش خرید کنند. ارائه کارت ‌بلیت برای این گروه در روز مسابقه الزامی است.

اولویت پیش خرید بلیت مسابقات با دارندگان کارت ‌بلیت بوده و از نظر هزینه خرید بلیت، به این گروه تا ۲۵ درصد تخفیف داده خواهد شد.

اشاره به این نکته ضروری است که اگر به هر دلیلی زمان و تاریخ مسابقات تغییر کند، بلیت مسابقه ای که خریداری شده است به قوت خود باقی خواهد ماند و در تاریخ و زمان جدید قابل استفاده خواهد بود.

همچنین علاقمندان می‏ توانند، بلیت خود را از طریق کارت ملی خود نیز خریداری کنند، ولی تخفیفی برای این گروه درنظر گرفته نخواهد شد. ارائه کارت ملی برای این گروه در روز مسابقه الزامی است.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=168052

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]