1

گزینه اصلی جانشینی برانکو: تا نیم فصل سرمربی پرسپولیس نمی شوم!

  • کد خبر : 168339
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

گزینه اصلی جانشینی برانکو: تا نیم فصل سرمربی پرسپولیس نمی شوم!

مدت هاست که از حسین عبدی به عنوان گزینه احتمالی جانشینی برانکو ایوانکوویچ در تیم فوتبال پرسپولیس نام برده می شود اما این پیشکسوت پرسپولیسی همیشه این موضوع را به شدت تکذیب کرده است.

این شایعه در حالی مدت هاست شنیده می شود که برانکو همراه با پرسپولیس نتوانسته در لیگ برتر پانزدهم نتایج خوبی بگیرد.

البته از گوشه و کنار شنیده می شود حسین عبدی عنوان کرده اگر بخواهد سرمربی پرسپولیس شود حداقل تا هفته پانزدهم این کار را نخواهد کرد چرا که این کار از نظر او یک ریسک است.

البته عبدی همواره عنوان کرده برنامه ای برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس ندارد اما در فوتبال ایران باید وقوع هر اتفاقی را متصور بود.

نامه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=168339

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. از روز اولی که اسطوره های تدبیر:گودرزی،خادم و سیاسی که کینه و بیگانگیشان با فوتبال و پرسپولیس بر همگان آشکار شده است پای به این کارزار نهادند معلوم بود چه اهداف شوم و منحوسی در سر دارند .بنابراین طبق آن پازل از پیش تعیین شده وعلیرغم همه نصایح ،پیشنهادها و راهکارها که توسط کارشناسان و خبرگان، پیشکسوتان و دلسوختگان و هواداران مظلوم پرسپولیس برای ادامه راه ارایه شد به کناری نهاده و در فرایندی ظالمانه و به دور از هرگونه تدبیر و امید این باشگاه مردمی را به عاشقان واقعی اش ندهند و در راستای سیاست دولت گذشته که ادعای خرد جمعی داشت و تیم با ریشه و صاحب نام پاس تهران را به خاک سیاه نشاندند به یک باند خاص و رفقای خود که هیچ پیشینه ای مثبت در ورزش ندارند ببخشند آقایان اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید و برای یکبار هم شده شده به ندای مردم گوش فرا دهید باشگاه پرسپولیس را به عاشقان و هواداران واقعیش بدهید.
    کادر مدیریت جدید هم عامل گودرزی ، خادم و … برای نابودی پرسپولیس هستند و از خود هیچ اختیاری ندارند و نتونستند بازیکنای خوب پارسال را نگهداری و چند بازیکن خوب برای امسال جذب کنند. فصل شروع شده و هنوز اسپانسر این فصل را اعلام نکردند؟! چون بالادستی ها نمیخوان !!! مگر سبک دست نامزد خرید استقلال نبود؟ چطور اون تونست اسپانسر استقلال بشه ولی اونیکه عاشق پرسپولیسه و هرجا که وزارت ورزش نتونست برای پرسپولیس اعتباری تامین کنه پولش( هدایتی) خرج کردنی بود و صحبتی از صلاحیت و اهلیت ایشون مطرح نبود ؟اون آقایون یه عده هستن که فقط به پست و موقعیت خودشون فکر میکنند و جایگاه تیم و نظر کارشناسان و پیشکسوتان و هواداران براشون مهم نیست.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]