2

رئیس مجلس: آمریکایی‌ها مرتکب شیطنت احمقانه شدند

  • کد خبر : 16843
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۲

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتهام آمریکا به ایران مبنی بر قصد ترور سفیر عربستان در آمریکا با بیان اینکه آمریکایی ها در این مسئله ناشایسته عمل کردند، گفت: آمریکاییها شیطنت احمقانه ای به راه انداختند و قصد دارند با این ترفند ذهن ها را از مشکلات آنها در منطقه منحرف کنند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه در واکنش به تذکر مصطفی کواکبیان نماینده سمنان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مبنی بر عدم اعلام موضع از سوی رئیس مجلس در خصوص اتهام آمریکا به ایران درتوطئه انجام ترور سفیر عربستان در آمریکا اظهار داشت: در روز گذشته مشخص شد شیطنت احمقانه ای که ظاهر بسیطی داشت به راه انداختند.

وی گفت: آنها سر و صدای زیادی کردند که افرادی را دستگیر کردیم که می خواستند در سفارت سعودی بمب گذاری کنند، حرفهای سبکی که معلوم بود می خواهند با پوشش خبری وسیع بر مشکلات داخلی خود سرپوش بگذارند.

لاریجانی گفت: در آخرین دقایق شب قرار بود وزیر خارجه آنها اظهاراتی بیان کند اما این برنامه لغو شد معلوم بود دچار سکته سیاسی شده اند و متوجه شده اند بازی کودکانه ای را آغاز کرده اند.

لاریجانی با بیان اینکه آمریکاییها به دنبال ایجاد بحران جدید موهوم هستند، گفت: ما با سعودی ها روابط متعارف داریم دلیلی ندارد ایران از این کارهای کودکانه که مطرح کردند انجام دهد.

رئیس مجلس با بیان اینکه آمریکایی ها ناشایسته عمل کردند، گفت: ما مسائل را رصد می کنیم فکر می کنیم همسایگان متوجه هستند که این ترفندی است که ذهن ها را از مشکلات آنها در منطقه منحرف کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی  گفت: اما نمی توانند جلوی موج بیداری در منطقه را با این رفتار لجن بگیرند.

وی خطاب به کواکبیان گفت: من این مسئله را در حدی نمی دانم که به آن پرداخته شود./مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16843

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر