1

«بی.بی.سی» اتهامات آمریکا را باور نکرد!

  • کد خبر : 16851
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۳

«بی.بی.سی» در گفت‌وگویی با سردبیر نشریه ایران تایمز در واشنگتن به بررسی ادعای دولت آمریکا در خصوص طرح‌ریزی ایران برای ترور سفیر سعودی در آمریکا پرداخت، ولی حتی خود نیز به غیرقابل باور بودن این سناریو صحه گذاشت.

رسانه دولتی انگلیس هم نتوانست سناریوی جدید ساختگی علیه جمهوری اسلامی را باور کند.
بنا بر این گزارش، «بی. بی. سی» در گفت و گویی با سردبیر نشریه ایران تایمز در واشنگتن به بررسی ادعای دولت آمریکا در خصوص طرح ریزی ایران برای ترور سفیر سعودی در آمریکا پرداخت، ولی حتی خود نیز به غیرقابل باور بودن این سناریو صحه گذاشت.
وارن نلسون با اذعان به اینکه حتی در واقعه انفجار در آرژانتین نیز اسنادی دال بر دست داشتن ایران وجود نداشته است، با اشاره به جنگ قدرت ایران و عربستان در خاورمیانه گفت: تعجب نمی کنم اگر یک مقام سعودی هدف گرفته شده باشد، اما تعجب می کنم که یک شهروند ایرانی را برای انجام آن به آمریکا فرستاده باشند.
رسانه دولتی انگلیس همچنین نوشت: «کارشناسان مسائل ایران می گویند که در صورت اثبات این اتهام، انتخاب واشنگتن برای این حمله یک معماست.»
«بی. بی. سی» که برای این خبر خود تیتر «شگفتی ناظران از اتهامات تازه تروریستی علیه ایران در آمریکا» را انتخاب کرده است، تلویحاً اعتراف نموده که حتی خود نیز سناریوی ساخته و پرداخته شده برای بدنام کردن ایران، انحراف افکار عمومی از قیام «اشغال وال استریت» و شکست های پی در پی عربستان و اربابان غربی اش در خاورمیانه و شمال آفریقا را نمی تواند باور کند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16851

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر