4

مناظره هفت جمهوریخواه رقیب باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری اینده آمریکا

  • کد خبر : 1697
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۹:۰۴

هفت جمهوریخواه که قصد رقابت با باراک اوباما ، رئیس جمهور امریکا ، را در انتخابات ریاست جمهوری اینده این کشور دارند در نخستین برنامه تلویزیونی زنده با یکدیگر به مناظره پرداختند. به گزارش شبکه خبری الجزیره انگلیسی ، با اینکه به نظر می رسد مسائل اقتصادی در انتخابات ریاست جمهوری بعدی امریکا جایگاه مهمی […]

هفت جمهوریخواه که قصد رقابت با باراک اوباما ، رئیس جمهور امریکا ، را در انتخابات ریاست جمهوری اینده این کشور دارند در نخستین برنامه تلویزیونی زنده با یکدیگر به مناظره پرداختند. به گزارش شبکه خبری الجزیره انگلیسی ، با اینکه به نظر می رسد مسائل اقتصادی در انتخابات ریاست جمهوری بعدی امریکا جایگاه مهمی داشته باشد در مناظره شب گذشته که در ایات نیوهمشایر برگزار شد هفت نامزد احتمالی جمهوریخواهان به این مسائل پرداخته نشد و به نظر می رسید که انها بیشتر می خواهند خود را محافظه کارترین فرد در این مناظره نشان دهند.

در این مناظره مسائل اجتماعی زیادی مانند نقش خداوند در زندگی ، سقط جنین ، و حقوق همجنس بازان مطرح شد.

خبرنگار الجزیره انگلیسی در شهر منچستر در ایالت نیوهمشایر در باره این مناظره گفت یکی از جنجالی ترین مسائلی در این مناظره زمانی به میان امد که از هرمن کین سوال شد ایا ممکن است یک مسلمان در کابینه احتمالی وی حضور داشته باشد که این سوال بحث های زیادی را به میان اورد. انتخابات ریاست جمهوری بعدی امریکا در نوامبر ۲۰۱۲ برگزار خواهد شد و هر نامزد بالقوه برای بالا بردن بخت خود به عنوان نامزد اصلی دو حزب جمهوریخواه یا دموکرات باید در یکی از دو انتخابات مقدماتی درون حزبی ایالت نیوهمشایر یا ایالت آیووا برنده شود. سارا پیلین ، فرماندار سابق ایالت الاسکا که یکی از نامزدهای احتمالی حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی امریکا تلقی می شود ، در مناظره دیشب حضور نداشت.

میت رامنی ، میشل بچمن ، نیوت گینگریچ ، ران پل ، ریک سانتوروم ، هرمن کین ، و تیم پالنتی هفت جمهوریخواهی بودند که در این مناظره شرکت داشتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر