2

واکنش طاهری به پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی به برانکو

  • کد خبر : 170130
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید برانکو صحبتی درباره پیشنهاداتش با باشگاه مطرح نکرده است.

علی اکبر طاهری درباره پیشنهاد تیم ‌ملی کرواسی به برانکو ایوانکوویچ، اظها‌رکرد: صبح روز چهارشنبه برانکو به باشگاه پر‌سپولیس آمد و برای دو دقیقه پیش من آمد تا با من صحبت کنیم. البته در صحبت‌هایی که میان ما ردوبدل شد درباره پیشنهاد تیم ‌ملی کرواسی مطلبی عنوان نشد.

وی درباره موضوع باشگاه پر‌سپولیس در قبال این گونه اخبار، اضافه کرد: پیشنهاداتی برای برانکو همیشه وجود دارد اما تا به امروز برانکو هیچ صحبتی با من درباره این پیشنهادات نکرده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این درست است که با توجه به قرارداد برانکو با باشگاه پر‌سپولیس او هر زمانی که بخواهد می‌تواند با باشگاه پر‌سپولیس قراردادش را فسخ کند و جدا شود، خاطر‌نشان کرد: بالاخره در زمان مدیریت قبلی قراردادی با برانکو بسته شده است که ما در آن به هیچ عنوان ذی نفع نیستیم و نمی‌توانیم در آن دخل و تصرفی داشته باشیم. ما با قراردادمان با برانکو پایبند هستیم و از او به خاطر عملکردش و همین طور به خاطر ردپیشنهاداتش قدردانی می‌کنیم و مطمئنا تا آخر فصل از او با قدرت حمایت خواهیم کرد. همان گونه که از ابتدای فصل او را حمایت کرده‌ایم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=170130

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]