1

فرهاد مجیدی و منصوریان کمتر از ۱۰ سال دیگر سرمربی استقلال می‌شوند!

  • کد خبر : 170393
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶

علی سامره امروز صحبت‌هایی انجام داد که نشان می‌دهد بازیکنان سابق استقلال منتظرند تا نوبت سرمربیگری آنها در این تیم برسد.

عده‌ای از تیم‌های دیگر شروع کرده‌اند و سعی دارند با کسب نتیجه مناسب، هواداران استقلال را مجبور به تشویق در بازی‌های خانگی کنند؛ علی منصوریان از نمونه این مربیان است.
عده‌ای به سراغ تیم‌های پایه رفته‌اند و تلاش‌شان این است که از رده‌های پایین استقلال به امیدها و سپس سرمربیگری بزرگسالان برسند؛ مانند علی سامره که اکنون در پایه‌های استقلال مشغول به کار است.
عده‌ای به محبوبیت بیش از حد خود می‌نازند و اعتقادی به فراگیری بیشتر و گذراندن دوره‌های تکمیلی مربیگری ندارند؛ مانند فرهاد مجیدی که با گذراندن یک دوره نصف و نیمه به نزدیکی نیمکت هم رسید اما فعلا به جایی که دلش می‌خواست نرسید.
امثال مهدی پاشازاده، مجید نامجومطلق و سرمربیان سابق استقلال از جمله امیر قلعه‌نویی  و صمد مرفاوی هم هستند که قصد نشستن روی نیمکت استقلال را دارند.
در این میان اما شانس کدام دسته بیش از سایرین است؟
فرهاد مجیدی مربی جوانی است که به نظر می‌رسد با آمدن به استقلال اشتباه بزرگی مرتکب خواهد شد. دنیای مربیگری فرسنگ‌ها با بازیگری فرق دارد و امثال علی دایی نمونه‌های خوبی برای این مثال هستند. مجیدی اگر دور بماند همچنان محبوب خواهد بود و با چند پست بیشتر محبوب‌تر هم خواهد شد اما اگر سرمربیگری استقلال را بپذیرد ریسک بزرگی کرده است. البته اگر سرمربیگری او با نتیجه گیری همراه باشد که همه چیز خوب پیش خواهد رفت اما اگر نتیجه نگیرد، خیلی زود شانسش را از دست خواهد داد.
مهدی پاشازاده نیز باید چند سال دیگر تجربه کسب کند و به تیم‌های بزرگتر برود تا به حد و اندازه‌های نیمکت استقلال برسد.
امثال قلعه‌نویی و مرفاوی که هر لحظه شانس سرمربیگری دارند اما به نظر می‌رسد علیرضا منصوریان از هر نظر نزدیک ترین فرد به نیمکت آبی‌ها باشد.
نتیجه گیری فصل گذشته منصوریان البته کاملا به نام او نیست، چرا که یحیی و فرکی هم پیش از این چنین نتایجی کسب کرده اند. منصوریان امسال برخلاف سال گذشته اوضاع مساعدی ندارد. اگر او روند فصل گذشته را مجددا ادامه دهد می‌تواند خیلی زود به آرزویش که نیمکت استقلال است برسد اما اگر شنیده‌هایی که از باشگاه نفت به گوش می‌رسد حقیقت داشته باشد و او و قنبرزاده به حرکات فعلی‌شان ادامه دهند، چند سالی از نیمکت استقلال دور خواهد شد.
در این میان علی سامره و مربیانی در حد و اندازه‌های او باقی می‌مانند. مربی‌ای که خودش نیز قبول دارد برای نشستن روی نیمکت استقلال باید تلاش بیشتری انجام دهد.
او نیز معتقد است منصوریان، مهدی پاشازاده، فرهاد مجیدی و مربیان خارجی، شانس بیشتری دارند و اگر هر کدام‌شان دو، سه سال روی نیمکت استقلال حضور داشته باشند، ۱۰ سال بعد نوبت سرمربیگری او خواهد شد!
باید منتظر ماند و دید سامره در این خصوص درست پیش بینی کرده است یا خیر.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=170393

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]