6

نظر فرمانده ناجا درباره سربازی حرفه ای

  • کد خبر : 17045
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۳

نیروهای مسلح و حتی نیروی انتظامی از این طرح استقبال می‌کند اما باید گفت که امکانات مادی کشور اجازه اجرای این طرح را نمی‌دهد.

فرمانده نیروی انتظامی با رد برخی شایعات مبنی بر تغییر مدت زمان سربازی در کشور، گفت: ستاد کل نیروهای مسلح تعیین‌کننده مدت زمان سربازی بوده و در صورت ابلاغ نیروی انتظامی تنها مجری است.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در گفت‌وگو با «ایسنا» با بیان اینکه سربازی امری مختص به نیروی انتظامی نیست، گفت: سربازی مرتبط با بنیه دفاعی کشور است که سازمان‌های دفاعی، نظامی و امنیتی متناسب به نیاز و موالید مدت زمان آن را مشخص می‌کنند.

وی با بیان اینکه تصور نمی‌کنم برنامه خاصی در مورد تغییر مدت زمان سربازی وجود داشته باشد، گفت: چرا که نه تنها تغییری در موالید کشور نداشته‌ایم بلکه نیازهای کشور نیز تغییر نکرده است و موضوع خاصی در مورد تغییر مدت زمان سربازی وجود ندارد.

به گفته وی، با این حال ستاد کل نیروهای مسلح تعیین کننده مدت زمان سربازی بوده و در صورت ابلاغ نیروی انتظامی تنها مجری است.

امکانات مادی کشور اجازه جذب سرباز حرفه‌ای را نمی‌دهد

وی همچنین درمورد ایجاد سرباز حرفه‌ای در کشور با بیان اینکه حرفه‌ای کردن سربازان، مطلوب نیروهای مسلح است گفت: با این حال امکانات مادی کشور اجازه چنین کاری را نمی‌دهد.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه پیری جمعیت برخی کشورها و فناورمحورشدن کشورها باعث شده است که برخی جوامع به سمت حرفه‌ای‌ گری سرباز پیش بروند به ایسنا گفت: نیروهای مسلح و حتی نیروی انتظامی از این طرح استقبال می‌کند اما باید گفت که امکانات مادی کشور اجازه اجرای این طرح را نمی‌دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر