1

صنعتگران اتریشی‌ یک هفته پس از سفر مقاماتشان در تهران

  • کد خبر : 170592
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

معاون بازرگانی سفیر اتریش در ایران در پایان افزود: برداشتن تحریم ها علیه ایران اتفاق بسیار مهم و بزرگی محسوب می شود و همه ما به اتفاقات خیلی بهتر در آینده نزدیک خوش بین هستیم.

نخستین سمینار آموزشی- تخصصی کمپرسورهای نفت و گاز در ایران با حضور بازرگانی سفیر اتریش در ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش موج، تنها یک هفته پس از سفر رئیس جمهور و هیات اقتصادی اتریش به تهران نخستین سمینار آموزشی- تخصصی کمپرسورهای رفت و برگشتی طبق استاندارد API618 توسط شرکت اتریشی LMF یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کمپرسورهای نفت و گاز در جهان با حضور گئورگ واین گارتنر معاون بازرگانی سفیر اتریش در ایران کلید خورد.

گئورگ واین گارتنر، معاون بازرگانی سفیر اتریش در ایران در این سمینار با اشاره به روی کار آمدن دولت حسن روحانی و ازسرگیری روابط و تعاملات ایران و جهان، تاکید کرد که اتریش در این برهه موفق شده روابط به مراتب بهتری را با ایران برقرار کند که شاهد آن سفیر هفته گذشته رئیس جمهور اتریش و هیات همراه به تهران و برگزاری این سمینار در همین فاصله کوتاه است.

وی در مورد سمینار امروز گفت: نظیر همین سمینار با همین کیفیت در لندن برگزار شده است و این روند همکاری ادامه خواهد داشت.

معاون بازرگانی سفیر اتریش در ایران در پایان افزود: برداشتن تحریم ها علیه ایران اتفاق بسیار مهم و بزرگی محسوب می شود و همه ما به اتفاقات خیلی بهتر در آینده نزدیک خوش بین هستیم.

در این مراسم همچنین مدیرعامل تاپکو در سخنانی با اشاره به نقش کمپرسورها در حوزه انرژی بر اهمیت برقراری ارتباط میان تولیدکننده و کارفرما تاکید کرد و مشکلات حوزه را ناشی از اختلاف نظرهای موجود دانست.

شهرام الوندی با اشاره به اهمیت حفظ ارتباط میان تولید کننده و کارفرما پس از تولید و در مراحل بهره برداری، نگهداری و تعمیرات، حفظ این ارتباط را نیازمند ابزار و بستر مناسب دانست. الوندی با اشاره به برگزاری سمینارهای این چنینی، این سمینارها را مهمترین ابزار برای حفظ این ارتباط و همچنین ارتقای سطح دانش فنی تیم کارفرما دانست و تاکید کرد که این سمینار نخستین سمینار در این حوزه است ولی مطئمنا آخری نیست.

گفتنی است این سمینار یک روزه در حالی از سوی طرف اتریشی در تهران و تنها یک هفته پس از سفر رئیس جمهور این کشور به ایران برگزار می شود که اتریش در طول دوران تحریم نیز روابط دیپلماتیک و اقتصادی خود با ایران را تا حد بسیار زیادی حفظ کرده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=170592

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]