3

رویس: کاخ سفید به یک رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه برای مقابله با برجام نیاز دارد

  • کد خبر : 170930
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا تأکید کرد که توافق هسته‌ای ایران به مفهوم آن است که کاخ سفید به یک رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه نیاز دارد تا بتواند اقداماتی را برای تقابل و مهار آن صورت داد.

«اد رویس» رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در انجمن جمهوری‌خواهان کالیفرنیا گفت که بسیار از فعالیت‌های ایران در نتیجه توافق هسته‌ای با گروه ۱+۵ (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) نگران است.

رویس تأکید کرد: «از نقطه‌نظر امنیت ملی، حائز اهمیت است که جمهوری‌خواهان بتوانند کنترل کاخ سفید را به دست گیرند زیرا اقداماتی باید صورت گیرد تا پیام تقابلی ارسال شود.»

وی با اشاره به توافقات جانبی ایران و آژانس که به بازرسان ایرانی اجازه بازرسی از سایت «پارچین» را می‌دهد، گفت: «مرا ابله خطاب کنید اما همیشه فکر می‌کنم که بازرسی‌های بین‌المللی باید توسط بازرسان بین‌المللی صورت گیرد».

رویس مدعی شد: «اینطور برآمده است که ایران در مقایسه با کره شمالی، توافق بهتری به دست آورد و این به واسطه توافقات جانبی بوده است».

رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد که هدف اصلی ایران تمدن غرب است و گفت که ایران از گروههایی چون حماس و حزب‌الله حمایت می‌کند.

فارس/رویس در خصوص آزاد شدن مبالغ زیادی از پول‌های بلوکه شده ایران گفت: «مبالغ زیادی از این پول باید صرف تعهدات ایران به حسن نصرالله و حزب‌الله شود».

رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا تأکید کرد که جمهوری‌خواهان باید پیام «رونالد ریگان» رئیس‌جمهور اسبق آمریکا را ابلاغ کنند و این «پیام امید و آزادی و خوشبینی در اینباره است که آینده با جوامع و بازارها و مردم آزاد است».

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=170930

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]