4

نان خوردن از طریق تحریک شهوت جنسی

  • کد خبر : 17131
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۱

«همسر»، «مال» و «مقام» همچنانکه می تواند بستری برای عبادت خدا و تبعیت از اولیای الهی باشد، از ابزارهای مهم شیطان برای فتنه گری و ایجاد انحراف در بشر در طول تاریخ نیز بوده است. مسئله شهوت جنسی در دوره جوانی، مال اندوزی و ثروت اندوزی در دوره میانسالی و حب مقام و جاه در سنین بالاتر، چه بسیار انسان هایی را گرفتار ساخته و از هستی ساقط کرده است و نگذاشته که نام خوبی از آنها به یادگار بماند.

بلاگ آوردگاه در جدیدترین مطلب خود نوشت:

«همسر»، «مال» و «مقام» همچنانکه می تواند بستری برای عبادت خدا و تبعیت از اولیای الهی باشد، از ابزارهای مهم شیطان برای فتنه گری و ایجاد انحراف در بشر در طول تاریخ نیز بوده است. مسئله شهوت جنسی در دوره جوانی، مال اندوزی و ثروت اندوزی در دوره میانسالی و حب مقام و جاه در سنین بالاتر،  چه بسیار انسان هایی را گرفتار ساخته و از هستی ساقط کرده است و نگذاشته که نام خوبی از آنها به یادگار بماند.

با نگاهی گذرا به دنیای امروز می بینیم سبکی از از زندگی برای جوانان تبلیغ می شود که مسئله شهوت جنسی به شکل پررنگ، غلط و انحرافی در آن، برجستگی دارد. رسانه ها را ببینید! اینترنت، نشریات، سینما، شبکه های رادیو و تلویزیونی و ماهواره ای، اسباب بازی ها، کالاهای جنسی مختلف و … را ببینید!

متأسفانه بسیاری از رسانه ها امروز از تحریک جنسی مردم و اشاعه سکس، نان می خورند و فکر می کنند هر قدر که مردم را بیشتر تحریک کنند جذاب تر می شوند و درآمد بیشتری خواهند داشت! انتخاب برخی از افراد و بازیگران خوش فیزیک مرد و زن، و پروراندن زیبایی مختصر یا زیاد آنها با فوت و فن ها و تکنولوژی های مختلف، زوم کردن ها، بزرگ و کوچک کردن تصاویر، نورپردازی، دکور، آرایش و … برخی از این تحریکات هستند.  این افراد، آگاهانه یا ناآگاهانه، دلّالان جنسی یا بسترسازان «زناهای ذهنی و عینی» شده اند.

نوجوان، جوان و یا حتی میانسالی که با این تحریک، راهی برای ارضاء خود می جوید و در کوچه و خیابان به دنبال مورد مناسب می گردد و به خودآرایی و حرکات مناسب پناه می برد و خیال پردازی می کند و غرق در شرایط و اوهام غیرواقعی می شود، به بیماری های گوناگون روحی و روانی و بدتر از آن، به گناه آلوده می شود که بی شک، این دلّالان در آن شریک جرمند.

هیچ انسان آزاده ای اگر متوجه پی آمدهای اعمال خود باشد نان خویش را در چنین طریق آلوده ای نمی جوید. باید بدانیم که دست رازق متعال در ارتزاق بندگان باز است و احتیاج به این آلودگی ها نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17131

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]