4

سهمیه حج هنرمندان زیاد می شود

  • کد خبر : 17155
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۲

نماینده ولی فقیه خطاب به هنرمندان گفت: از شما می خواهم که طرح مهمی برای حج بریزید و به سمت تولید مجموعه‌های ناب با محور “حج” و “سرزمین وحی” بروید. هر امکانی هم که نیاز داشتید، مطرح کنید.

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در دیدار تعدادی از هنرمندان حاضر در حج تمتع ۹۰ از برنامه افزایش سهمیه حج هنرمندان خبر داد و خطاب به آنان گفت: از شما می‌خواهم که طرح مهمی برای حج بریزید و به سمت تولید مجموعه‌های ناب با محور “حج” و “سرزمین وحی” بروید.

چند تن از هنرمندانی که امسال در موسم تمتع به سرزمین وحی اعزام شده اند، با سرپرست حجاج ایرانی در مدینه منوره دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه خطاب به هنرمندان گفت: از شما می خواهم که طرح مهمی برای حج بریزید و به سمت تولید مجموعه‌های ناب با محور “حج” و “سرزمین وحی” بروید. هر امکانی هم که نیاز داشتید، مطرح کنید. نگاهم این است که مانند شما هنرمندان باید مکرر به سرزمین وحی بیایند چون آنقدر اینجا سوژه وجود دارد که اثرگذار هم می‌تواند باشد.

وی با اشاره به حضور گروهی از هنرمندان در موسم حج سال گذشته اظهارداشت: هنرمندان سال گذشته صحنه‌های خوبی آفریدند. احساسات خوبی هم داشتند. در عرفات دیدمشان، چه اشکی می‌ریختند. برخی از آنها می‌گفتند که هر چند سفر خارجی زیادی رفته‌اند اما سفر حج برایشان بسیار متفاوت بوده است. به نظر من آنها باید بیشتر به این سرزمین بیایند.

قاضی عسکر خاطرنشان کرد: قرار بر این است سهمیه عمره هنرمندان را اضافه کنیم تا هنرمندان بیشتر به سرزمین وحی بیایند و در محیط قرار گیرند و تاثیرها بیشتر شود./مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17155

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر