4

عقب نشینی مصلحتی یک روزنامه همصدا با داعش در ایران + تصویر

  • کد خبر : 172209
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۴۶

روزنامه اصلاح طلب رویش ملت پس از انتقادات گسترده روز گذشته امت شهید پرور و همچنین وزارت ارشاد از تیتر توهین آمیز خود در خصوص سردار شهید همدانی، امروز در تغییر موضعی آشکارو نقیض اکثر مطالب صفحه اصلی خود را به این شهید بزرگوار اختصاص داد

به گزارش افق روزنامه اصلاح طلب ” رویش ملت” تمام مطالب اصلی صفحه اول امروز یک شنبه نوزدهم مهرماه خود را به سردار شهید حسین همدانی اختصاص داد.

RooyesheMellat

گفتنی است در حالی که روز پنج شنبه سردار حسین همدانی، فرمانده مستشاری ایران در سوریه به شهادت رسید و همه روزنامه ها از عبارت شهید برای فقدان این فرمانده بزرگ استفاده کردند، روزنامه رویش ملت در اقدامی توهین آمیز در عنوان اول خود نوشت:”سرتیپ حسین همدانی در سوریه کشته شد”! گویی این روزنامه توسط یکی از حامیان گروه های تروریستی نظیر داعش منتشر شده است!

همچنین پس از این توهین آشکار، امت شهید پرور ایران اسلامی با انتقادات گسترده خواستار مجازات و برخورد قانونی با توهین کنندگان به شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی شدند.

حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت ارشاد نیز روز گذشته در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه در خصوص تیتر و نوشته توهین آمیز روزنامه رویش ملت باید در هیات نظارت بر مطبوعات تصمیم گیری شود ، گفت: شنیده ایم که مدیر مسئول این روزنامه امروز عذرخواهی کرده است که این قطعا کافی نیست.

با یک عذرخواهی قابل جبران نیست

وی افزود: این تیتر و مطلب درون روزنامه رویش ملت، رفتار سخیف و ناسنجیده ای است که نمی توان آن را خطای رسانه ای دانسته و با یک عذرخواهی قابل جبران نیست.

باید مدیر مسئول، سردبیر، هیات تحریریه و شورای تیتر پاسخگو باشند

نوش آبادی گفت: اگر نگوییم تعمدی در کار بوده حداقل می توان گفت یک نادانی در کار بوده است که باید مدیرمسئول، سردبیر، هیات تحریریه و شورای تیتر پاسخگو باشند.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در جایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی از این سردار جهاد و شهادت با القاب بسیار وزین یاد و او را در زمره استوار آرزومندان جهاد و شهادت معرفی می کنند ؛ اینگونه مطالب آن هم در روزنامه ای که در جمهوری اسلامی ایران منتشر می شود؛ به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

روزنامه رویش ملت امروز به صورت کاملا تعجب آور و توهین آمیز در خصوص شهادت سردار همدانی در سوریه این گونه تیتر یک زد: “سرتیپ حسین همدانی در سوریه کشته شد”.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=172209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]