9

۱۰ نفر از صیادان ایرانی بازداشت شده در قطر آزاد شدند

  • کد خبر : 17257
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۶

با پیگیری‌های سفارت ایران در قطر و همکاری مقامات این کشور ۱۰ نفر از صیادان ایرانی که به جرم ورود غیر قانونی به آب‌های این کشور چندی پیش بازداشت شده بودند آزاد شدند. عبدالله سهرابی، سفیر ایران در قطر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: امروز دادگاه تعدادی از […]

با پیگیری‌های سفارت ایران در قطر و همکاری مقامات این کشور ۱۰ نفر از صیادان ایرانی که به جرم ورود غیر قانونی به آب‌های این کشور چندی پیش بازداشت شده بودند آزاد شدند.

عبدالله سهرابی، سفیر ایران در قطر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: امروز دادگاه تعدادی از اتباع ایرانی که در زندان‌های قطر به سر می‌بردند برگزار شد. قاضی پرونده پس از استماع دفاعیات وکیل و مطالعه پرونده این افراد حکم برائت تعدادی از آن‌ها را صادر کرد.

وی گفت: این صیادان ایرانی که عموما ساکن استان بوشهر بوده‌اند هفته آینده به ایران بازخواهند گشت.

سهرابی از مقامات دولت قطر به ویژه دادستان این کشور در حمایت از شهروندان ایرانی که نقش بسزایی در سازندگی این کشور از دیرباز داشته‌اند تشکر کرد و افزود: ‌امیدواریم هر چه زودتر قانون انتقال محکومین به حبس که پیش از این مورد توافق مقامات قضایی دو کشور قرار گرفته بود هر چه زودتر اجرا شود و محکومین دو کشور هر چه زودتر بتوانند به کشورهای خود بازگردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]