1

پایان مرگبار رابطه پنهانی دو برادر با مدیر بازاریابی شرکت

  • کد خبر : 173061
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵

۲ برادر انگلیسی به جرم قتل همکار زن خود بازداشت و دادگاهی شدند. «راجر و دیوید کوپر» با همدستی یکدیگر، قربانی «سامینا» را با کلروفرم بیهوش کرده و در قبر کم عمقی در بیرمنگام انگلستان دفن کرده‌اند.

به گزارش ایران، بنابر اطلاعات پلیس راجر و دیوید، رابطه پنهانی با مدیر بازاریابی شرکت خود داشته و بارها با وی ملاقات کرده بودند. هنگامی که «سامینا» برادران را تهدید کرده که این رابطه را افشا خواهد کرد ۲ برادر تصمیم به قتل وی می‌گیرند.

 

اطلاعات پلیس حاکی است ۲ برادر پس از تهدیدهای سامینا در عملیاتی از پیش برنامه‌ریزی شده قتل وی را اجرایی‌کردند. افسران پلیس اسکاتلندیارد پس از گزارش ناپدید شدن ناگهانی سامینا  توسط خانواده‌اش در جست‌وجوهای خود جسد این زن را در قبری کم عمق در منطقه لستر بیرمنگام پیدا می‌کنند.

 

پلیس می‌گوید اطلاعاتی به دست آورده که این برادران به طور همزمان و موازی ارتباط پنهانی دیگری با یکی دیگر از زنان شرکت خود داشته و همواره نگران رسوایی اخلاقی‌شان بوده‌اند.

 

پلیس می‌گوید: پس از بازبینی فیلم‌های دوربین مداربسته مستقر در شرکت و کنترل پیام‌های تلفنی برادران توانسته پی به ارتباط این دو برادر قاتل با قربانی ببرد و آنها را بازداشت کند. دو برادر پس از دستگیری به قتل سامینا اعتراف کرده‌اند، مدارک پلیس نشان می‌دهد که سامینا کمی پیش از مرگ باردار بوده و فرزندش را سقط کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=173061

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]