1

کرار: این بار برای دربی محروم نمی شوم

  • کد خبر : 173189
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۲۱

سه کارته شدن کرار برای دربی رفت سال گذشته، حاشیه های زیادی به دنبال داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دربی رفت لیگ برتر چهاردهم برای استقلالی‌ها با یک خبر بد همراه بود؛ اینکه کرار جاسم بازیکن عراقی این تیم سه اخطاره است و نمی تواند در این دربی برای آبی پوشان به میدان برود. سال گذشته دربی در هفته پانزدهم برگزار شد و در بازی هفته چهاردهم استقلال مقابل تراکتورسازی، کرار جاسم یک کارت زرد از داور گرفت؛ کارت زردی که تقریبا می شد گفت بی مورد بود.
کرار در آن مسابقه به خاطر اعتراض به داور کارت زرد گرفت و سه اخطاره شد تا دربی را از دست بدهد. این اخطار آن قدر غیر حرفه ای بود که حتی کمیته انضباطی باشگاه استقلال هم این هافبک عراقی را دعوت کرد تا از او توضیح بخواهد. مدتی بعد شایعه شد که کرار عمدا آن کارت زرد را گرفته تا بتواند تعطیلات نیم فصل را به آن یک هفته ای که محروم است بچسباند و به کشورش برگردد.
دلیل بازگشت کرار به کشورش هم این بود که می خواست همراه با تیم ملی عراق در جام خلیج فارس شرکت کند. آن زمان این شائبه ایجاد شد که کرار عمدا کارت گرفته اما این موضوع هیچ وقت ثابت نشد. حالا با گذشت حدود یک سال از آن روز، کرار درباره آن صحبت کرده است. روزنامه خبرورزشی در شماره روز یکشنبه خود گفت و گویی از کرار منتشر کرده که تیتر آن را روی جلد هم به نمایش گذاشته است.
کرار در این مصاحبه گفته: «این بار برای دربی محروم نمی شوم!» این حرف او اشاره ای است به اتفاقات سال گذشته. کرار درباره ناراحتی مظلومی از خودش هم گفته که مظلومی حق دارد ناراحت باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=173189

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]