2

انتصاب در سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور

  • کد خبر : 173745
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

طی احکام جداگانه ای از سوی رئیس سازمان زندان ها، حسن ضیاء آذری به عنوان “مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی ” و محمود ضیایی فرد به عنوان “مدیرکل امور کارکنان و خدمات اداری” این سازمان منصوب شدند.

انتصاب در سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشوربه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور جهانگیر با صدور احکام جداگانه ای مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی و همچنین مدیرکل امور کارکنان و خدمات اداری سازمان را منصوب کرد.

در بخشی از حکم انتصاب مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی آمده است: حساسیت و جایگاه خاص این دفتر و نقش کلیدی آن در برقراری ارتباطات مفید، کارآمد و سازنده، در حوزه های مختلف درون سازمانی و برون سازمانی و نیز بررسی و سنجش افکار عمومی و دیدگاه های جامعه در زمینه عملکرد سازمان و انعکاس دقیق و به موقع فعالیت ها، برنامه ها و عملکرد ها در رسانه های گروهی در چارچوب تدابیر و سیاست های کلی قوه قضاییه و ظرافت ها و حساسیت های این حوزه ایجاب می نماید تا با هماهنگی لازم با حوزه روابط عمومی قوه قضاییه و بکار گیری روش های نوین و کارآمد، تمام تلاش خویش را در جهت ارتقاء و اثر بخشی این دفتر به کار بسته و با بهره گیری از کلیه امکانات و ظرفیت های موجود در جهت تحقق رهنمود های ریاست قوه قضاییه و اهداف عالیه سازمان تلاش کنند.

همچنین در بخشی از حکم انتصاب مدیرکل امور کارکنان خدمات اداری آمده است : بدون شک دسترسی به اهداف عالیه سازمان در تمامی ابعاد و زمینه ها مستلزم فراهم آوردن موجبات جذب ، بهسازی و نگهداشت نیروی انسانی می باشد. انتظار می رود با درایت و استفاده از تمام ظرفیت های سازمانی و همچنین نهادها و سازمان های قانونی، نسبت به تحقق سیاست های ابلاغی مصوب ریاست معظم قوه قضاییه اهتمام لازم را معمول نمایید.

شایان ذکر است در حکم دیگری، محمود ضیایی فرد به عنوان مشاور رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی نیز تعیین گردید.

پیش از این حسن ضیاء آذری به عنوان مدیر کل امور کارکنان و خدمات اداری و محمود ضیایی فرد به عنوان مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی فعالیت می‌کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=173745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر