2

نام دو گزینه مدنظر مظلومی برای جایگزینی کرار

  • کد خبر : 173911
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

طبق اعلام هیات مدیره استقلال، مظلومی به باشگاه اعلام کرده در صورت جدایی کرار جاسم، این بازیکن را باید با یکی از بازیکنان تیم هایی که خواهان او هستند، معاوضه کند.

پرویز مظلومی برای اینکه مشکل بازیسازی استقلال در میانه میدان را برطرف کند از همان ابتدا که سرمربی این تیم شد حساب ویژه‌ای روی جاسم کرار باز کرد.

او امیدوار بود هافبک عراقی بتواند به خوبی نقش یک پلی‌میکر را برای آبی‌پوشان در میانه میدان بازی کند و به همین دلیل بارها روی حاشیه‌های کرار چشمان خود را بست و در این باره از او حمایت هم کرد.

حالا که بحث جدایی کرار از استقلال مراحل آخر خود را پشت سر می‌گذارد از این باشگاه خبر می‌رسد که در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال پیغام مظلومی نیز مطرح شده است. مظلومی از مسئولان خواسته در صورت اخراج کرار، وی را با یک هافبک بازیساز از یکی از تیم‌های لیگ برتر معاوضه کنند تا این ضعف تیم خود را برطرف کنند.

خبردار شدیم که مظلومی نام دو بازیکن مدنظر خود را نیز مطرح کرده است. بدین ترتیب احتمال دارد کرار با داریوش شجاعیان جوان بازیساز گسترش فولاد که تا اینجای فصل عملکرد بسیار خوبی داشته است معاوضه شود. در این باره قرار است مذاکراتی بین مسئولان دو باشگاه انجام شود.

البته در این انتقال نظر کمالوند نقش اصلی را ایفا می‌کند اما با توجه به رابطه خوب و نزدیکی که او با کرار دارد این انتقال دور از دسترس نیست.

بازیکن دیگری که مظلومی او را خواسته بختیار رحمانی است. از آنجایی که نام باشگاه تراکتورسازی هم به عنوان باشگاه خواهان کرار نام برده می شود، نام رحمانی هم از سوی سرمربی استقلال مطرح شده است تا در صورت توافق با کرار معاوضه شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=173911

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]