1

لیدر استقلال: متاسفم برای باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس

  • کد خبر : 173982
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۸:۵۹

رئیس کمیته مشوقین باشگاه استقلال عنوان کرد: «پس از اتحاد آبی ها به خاطر هادی نوروزی توقعی نداشتیم که از تیم رقیب در جریان توهین به سرمربی استقلال نمک به زخم بپاچد.»

هر جای توهین علی ضیا به پرویز مظلومی را می گیری که جریان جمع شود، اتفاقی از جای دیگر رخنه می کند و جنجال های ماجرا بیشتر می شود.

ضیا پس از ممنوع التصویر شدنش برای تمام کردن کار شب گذشته با دسته گل به اردوی استقلال رفت تا رضایت پرویز مظلومی را جلب کند. اما گویا پرسپولیسی ها از این واقعه ناراحتند و می گویند این همه توهین به علی پروین شد چرا کسی عذرخواهی نکرد. این را داود کاشانی لیدر پرسپولیس رسما اعلام کرده است.

حالا استقلالی ها از حمایت پرسپولیسی ها از ضیا ناراحتند و می گویند با مشارکت در بزرگداشت یاد هادی نوروزی در دربی ۸۱ دیگر توقع نداشته اند که اولا مجری پرسپولیسی اینگونه به سرمربی شان توهین کند و ثانیا کانون هواداران باشگاه سرخ هم او را تایید و حمایتش کند.

رامین همتی در واکنش به مطلبی که کاشانی، لیدر پرسپولیس منتشر کرده در صفحه اجتماعی خود نوشت: «خدارحمت کنه هادی نوروزی را. روزی که اتحاد آبی ها چه در روز خاکسپاری و چه در روز ختمش دیده شد. در چند بازی دقیقه بیست چهار هم یک صدا تشویق شد. کانون هواداران باشگاه استقلال وظیفه خودش می دونست در تمام مراسم شرکت کنه و کرد.»

وی افزود: «اما هفته پیش که بدترین الفاظ و توهین ها به سرمربی تیم ما توسط یک سری مجری بازیگر زده شد توقعی نداشتیم که از تیم رقیب هم نمک به زخم ما پاچیده بشه. که آقای داوود کاشانی از آب گل آلود این وسط ماهی بگیره و طرفدار آدمی بشه که از شرم نمی تونه سرشو بالا کنه.»

همتی در پایان تاکید کرد: «متاسفم برای چنین باشگاه فرهنگی ورزشی ایی.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=173982

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]