1

تقاضای محبوب ترین بازیکن استقلال درباره مجری پرسپولیسی

  • کد خبر : 174583
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

کاپیتان استقلال در صفحه اجتماعی خود نوشت: «پرویزخان مظلومی از خطای بزرگ و فاحش سید علی ضیا گذشت و سیدعلی هم ضمن پی بردن به اشتباهش و عذرخواهی، متنبه شد.»

سید مهدی رحمتی در واکنش به ناهنجاری های اخیر در فضای مجازی که افراد در یک قرار نامشخص، هر روز به یک بهانه ای به یک چهره مشهور حمله و شروع به فحاشی می کنند، مطلبی را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.

وی نوشت: «متاسفانه این روزها تخریب افراد، رنگ ها، لهجه ها و قومیت ها عادی به نظر می رسد. هر روز یک نوع تخریب را به عنوان شوخی، طنز یا خنداندن مردم و کری خواندن در جامعه به نمایش می گذاریم و توجیهی برای مسخره کردن افراد پیدا می کنیم. اصلا به فکر آبروی افراد، هویت قومیت ها و سلایق جوانان نیستیم.

باید فکری اساسی برای جلوگیری از ادامه این گونه ناهنجاری ها کرد که روز به روز بیشتر از قبل در حال افزایش است. اما در این راه، دین و بزرگان آن توصیه هایی داشته اند.

رسول خدا (ص) فرمود: “از گناهان مردم در گذرید، تا خداوند بدین سبب عذاب دوزخ را از شما دورگرداند.”

هواداران دوست داشتنی استقلال!

پرویزخان مظلومی از خطای بزرگ و فاحش سید علی ضیا گذشت و سیدعلی هم ضمن پی بردن به اشتباهش و عذرخواهی، متنبه شد. اینجا به عنوان کوچک ترین عضو باشگاه بزرگ استقلال از همه شما هواداران فهیم، دوست داشتنی و مهربان می خواهم که به احترام آقای مظلومی و سید بودن ایشان عذرخواهی سیدعلی را بپذیرید و با فرصتی دوباره به این سید اولاد پیامبر (ص)، شاهد تلاش وی در حوزه رسانه ای کشور – البته با رعایت اخلاق و ادب – باشیم.

دوستان عزیز، لطفا مانند پست های گذشته، نظرات خود را بدون بی احترامی و توهین به افراد، رنگ ها و قومیت ها ثبت کنید. با تشکر.»

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=174583

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. احسنت به آقا سید مهدی رحمتی! ایکاش درمورد توهین هایی که به علی پروین در استادیومها و آقای دایی توسط هنرمند استقلالی، آقای گوران شد هم موضعی اینچنینی میگرفتیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]