2

مرکز الاهرام بزودی ارزیابی خود را از انقلاب بحرین منتشر می‌کند

  • کد خبر : 17488
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۶

«محمد سعید ادریس» در دیدار با شماری از معارضان بحرینی که به مصر سفر کرده‌اند، انقلاب مردم بحرین را مظلوم‌ترین انقلاب منطقه دانست.الجزیره العربیه با نقل این خبر افزود: محمد سعید ادریس با اشاره به جمعیت الوفاق بحرین، بزرگ‌ترین مجموعه سیاسی معارض بحرینی آن را «قطب بزرگ خلیج [فارس]» دانست و تاکید کرد که مرکز […]

«محمد سعید ادریس» در دیدار با شماری از معارضان بحرینی که به مصر سفر کرده‌اند، انقلاب مردم بحرین را مظلوم‌ترین انقلاب منطقه دانست.الجزیره العربیه با نقل این خبر افزود: محمد سعید ادریس با اشاره به جمعیت الوفاق بحرین، بزرگ‌ترین مجموعه سیاسی معارض بحرینی آن را «قطب بزرگ خلیج [فارس]» دانست و تاکید کرد که مرکز الاهرام بزودی ارزیابی خود را از انقلاب بحرین منتشر می‌کند.

این مقام مرکز مطالعاتی بحرین تاکید کرد: ما در اینجا حق بودن یا نبودن انقلاب را یا اینکه مردم بحرین حق دارند یا ندارند، بررسی نمی‌کنیم بلکه ما در اینجا شیوه اداره انقلاب و برخورد با آن را مد نظر داریم.

سعید ادریس همچنین افزود که «ما فقط نظاره‌گر مسئله بحرین نیستیم. ما دو بار با نزدیکان دولت بحرین جلسه داشتیم و امروز نیز در خدمت گروهی از معارضان هستیم و دیدگاه آنان را می‌شنویم».

انقلاب بحرین که پس از انقلاب مصر آغاز شد، به دست نیروهای امنیتی آل خلیفه در این کشور و نیروهای نظامی آل سعود بشدت سرکوب شده است تا جایی که بیش از ۳۰ نفر کشته شده‌ و صدها نفر زخمی و صدها نفر بازداشت و ده‌ها نفر نیز محکوم به اعدام، حبس ابد، حبس بلند مدت و انفصال از خدمت و شغل دولتی محکوم شده‌اند اما این اعتراضات هنوز ادامه دارد/فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر