1

تعصبم به پرسپولیس را با نه گفتن به استقلال نشان دادم / دل شکسته سکوت می کنم

  • کد خبر : 175195
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

مدافع ملی پوش پرسپولیس گفت: «در دربی هشتادویکم آنقدر دویدم که شب در منزل حالم خراب شد اما خوشحال بودم که به استقلال نباختیم.»

روز گذشته در حالی رامین رضاییان را پیدا کردیم که کاروان تیم ملی کشورمان به فرودگاه سئول رسیده بود. مدافع ملی‌پوش پرسپولیس که طی روزهای اخیر و پس از بازی با ذوب‌آهن با طعنه برخی همبازیان خود و شایعاتی مبنی بر تمارض روبه‌رو شده است حالا پس از درخشش در بازی با گوام حرف‌های جالبی می‌زند و…

بهتر است خودتان حرف های رضاییان را بخوانید و قضاوت کنید:

* سلام رامین جان! کجایی؟

– تازه از گوام رسیدیم فرودگاه سئول و ظاهراً باید چند ساعتی منتظر باشیم تا نوبت پروازمان به امارات برسد. قرار است از دبی به تهران برگردیم.

* مصاحبه‌ای بعد از بازی تیم ملی با یکی از سایت‌های خبری انجام دادی که به نظر می‌رسید کماکان از رضا نورمحمدی و برخی شایعات دلخور هستی؟

– از قول من بنویسید درد و دل و گلایه‌‌های زیادی از برخی اتفاقات و آدم‌ها دارم اما به خاطر پرسپولیس می‌خواهم سکوت کنم.

* بعد از بازی ذوب‌آهن شایعاتی راه افتاد که خودت هم توضیح دادی اما بازهم بحث تعصب و عرق به پیراهن پرسپولیس مطرح شد.

– همه می‌دانند و بارها هم گفتم اول فصل آقایان پورحیدری و مجید صالح دنبالم بودند تا مرا استقلالی کنند ولی با آمدن به پرسپولیس تعصب خودم را نشان دادم. ضمن آنکه می‌خواهم ۳ نکته در مورد تعصب خودم به پیراهن پرسپولیس بگویم ولی نمی‌دانم درست است مطرح کنم یا نه؟!

* راحت باش! به هر حال بعد از بازی حذفی مقابل ذوب‌آهن حرف و حدیث‌هایی مطرح شد.

– اول آنکه به پیشنهاد نقد و دو برابر یک تیم پولدار لیگ برتری به خاطر پرسپولیس جواب منفی دادم و به آنها نه گفتم. دوم در دربی هشتادویکم آنقدر دویدم که شب در منزل حالم خراب شد اما خوشحال بودم که به استقلال نباختیم. سوم عشق و علاقه پدرم به پرسپولیس است که دیگر همه ایران می‌دانند شکست پرسپولیس چه استرسی به او وارد می‌کند. دیگر نمی‌دانم چگونه باید تعصب خودم را ثابت کنم؟ من صد بار گفتم بیمار بودم و یک ویروس ناشناخته به جانم افتاده بود به طوری که اصلاً نمی‌توانستم حرکت کنم. پزشک تیم و آقایان برانکو و خوردبین همه چیز را می‌دانند و از آنها هم تشکر می‌کنم که بعد از این ماجراها پشت من ایستادند.

* ولی به نظر می‌رسد هنوز هم از برخی همبازیان خودت گلایه داشته باشی؟

– گفتم حرف‌هایی دارم اما الان وقت گلایه یا دلخوری نیست. هواداران دل‌شکسته پرسپولیس دیگر حال و حوصله حاشیه‌سازی ما بازیکنان را ندارند و بهتر است همه هم و غم ما موفقیت جلوی استقلال اهواز باشد. باید به جای زبان با عمل خودمان ثابت کنیم چقدر به پرسپولیس تعصب داریم.

* این هم یک نوع طعنه نبود؟!

– نه! در جواب تمام شایعاتی که پشت سرم ساختند به احترام هواداران پرسپولیس و همان‌طور که گفتم دل شکسته آنها سکوت می‌کنم.

* بگذریم! هر سه بازیکن پرسپولیس که در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل گوام به میدان رفتند موفق به گلزنی شدند. در رابطه با گل خودت که با پاس زیبای پشت پای مهدی طارمی به ثمر رسید، صحبت جدیدی نداری؟

– گل من و پاس طارمی رنگی نبود!

* یعنی چه؟!

– چون توی لباس تیم ملی آبی و قرمز مفهومی ندارد و همه ما یکرنگ هستیم. اگر هم تلاش سایر بازیکنان نبود، من، مهدی یا کمال موفق به گلزنی نمی‌شدیم.

* بسیار خوب، در پایان حرف ناگفته‌ای نداری؟

– طی این مدت آقای برانکو و محمودخان خوردبین کلی از من حمایت کردند و واقعیت‌ها را در مورد بیماری رامین رضاییان گفتند. دست هر دو درد نکند و امیدوارم در بازی‌های آینده پرسپولیس جبران کنم.

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175195

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]