4

فعالیت حوزه‌های انتخابیه برای انتخابات مجلس نهم

  • کد خبر : 17540
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۰

صفر علی براتلو رئیس ستاد انتخابات استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، با اشاره به جدا شدن استان تهران از استان البرز در خصوص افزایش تعداد نمایندگان استان تهران اظهار داشت: در مجلس بحثی به وجود آمد که یک نماینده به استان تهران اضافه شود ولی هنوز در صحن علنی مطرح نشده و بستگی به […]

صفر علی براتلو رئیس ستاد انتخابات استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، با اشاره به جدا شدن استان تهران از استان البرز در خصوص افزایش تعداد نمایندگان استان تهران اظهار داشت: در مجلس بحثی به وجود آمد که یک نماینده به استان تهران اضافه شود ولی هنوز در صحن علنی مطرح نشده و بستگی به نظر نمایندگان مجلس دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: اگر این موضوع تصویب شود، یک نماینده به دوره قبل استان تهران اضافه می‌شود و گرنه همان تعداد قبلی خواهد بود.

وی با بیان اینکه با جدا شدن استان البرز از تهران ۳ نماینده از ۳۸ نماینده استان تهران کم می‌شود، افزود: ۳ نماینده استان البرز از تعداد نمایندگان استان تهران کم می‌شوند.

براتلو در ادامه به فعالیت حوزه‌های انتخابیه برای انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: در استان تهران ستاد انتخابات افتتاح شده است و ستادهای شهرستانی نیز در شرف راه‌اندازی هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران خاطر نشان کرد: همه شهرستان‌ها بر اساس تقویم وزارت کشور کارشان پیش می‌رود و ما مشکلی در این خصوص تا به امروز نداشته‌ایم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر