4

سناریوی واشنگتن مبنی بر طرح ترور سفیر سعودی غیرواقعی است

  • کد خبر : 17571
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۱

روزنامه واشنگتن پست آمریکا، سناریوی واشنگتن مبنی بر طرح ترور سفیر سعودی بدست ۲ شهروند ایرانی را غیرواقعی دانست. به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، در مقاله ای تحت عنوان “معمای توطئه ایران” نوشت: مسئولان کاخ سفید نخستین بار گزارش یکی از مشاوران درباره طرح ترور سفیر سعودی در واشنگتن را نپذیرفتند؛ […]

روزنامه واشنگتن پست آمریکا، سناریوی واشنگتن مبنی بر طرح ترور سفیر سعودی بدست ۲ شهروند ایرانی را غیرواقعی دانست.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، در مقاله ای تحت عنوان “معمای توطئه ایران” نوشت: مسئولان کاخ سفید نخستین بار گزارش یکی از مشاوران درباره طرح ترور سفیر سعودی در واشنگتن را نپذیرفتند؛ چرا که این سئوال که فکر همگان را نیز به خود مشغول کرده، آنان را نیز به این فکر فرو برد که آیا ایران چنین عملیاتی را طرح ریزی کرده است.

واشنگتن پست می افزاید: چرا ایرانی ها این ماموریت را به منصور ارباب سیار –ایرانی آمریکایی که قبلا به کار خرید و فروش خودروهای دست دوم مشغول بود- و یک گروه قاتل که به باند مواد مخدر مکزیکی وابسته است، سپردند.

این روزنامه تاکید کرد: این طرح واقعی به نظر نمی آید، ولی مسئولان کاخ سفید و وزارت دادگستری طی چند ماه قانع شده بودند که این طرح واقعی است، زیرا دستگاه اطلاعات آمریکا و دیگر دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی ساختگی را برای توجیه این ادعاها جمع آوری کرده اند.

واشنگتن پست در ادامه تاکید کرد اگر این ادعاها درست باشد، دلیل این معما که اقدام ایرانی ها به چنین عملیات خطرناکی از طریق عناصر ناکارآمد چیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17571

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر