3

نیکو لا سارکوزی صاحب یک فرزند دختر شد

  • کد خبر : 17587
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۰ - ۸:۴۰

نیکو لا سارکوزی رییس جمهوری فرانسه صاحب یک فرزند دختر شده است . به گزارش عصرایران رسانه های فرانسوی روز گذشته خبر دادند که  کارلا برونی همسر  سارکوزی در کلینیک لاموت در پاریس یک فرزند دختر به دنیا آورده است. کاخ ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرده است که به دلیل اینکه موضوع بچه دار شدهن […]

نیکو لا سارکوزی رییس جمهوری فرانسه صاحب یک فرزند دختر شده است .

به گزارش عصرایران رسانه های فرانسوی روز گذشته خبر دادند که  کارلا برونی همسر  سارکوزی در کلینیک لاموت در پاریس یک فرزند دختر به دنیا آورده است.

کاخ ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرده است که به دلیل اینکه موضوع بچه دار شدهن رییس جمهوری فرانسه مساله ای شخصی است ، در این باره اطلاعیه ای صادر نخواهد شد.

خانواده سارکوزی ترجیح داده اند که هیچ رسانه ای عکسی از فرزندشان منتشر نکند . آنها  این تصمیم را در حالی گرفته اند که برخی رسانه ها و مطبوعات اروپایی و آمریکایی حاضر بودند میلیون ها دلار بابت گرفتن تصاویری اختصاصی از فرزند برونی به وی بدهند.

سارکوزی از ازدواج قبلی خود ۳ فرزند پسر دارد و برونی نیز صاحب یک پسر است و به نظر می رسد زوج الیزه از به دنیا آمدن نخستین فرزند دخترشان خشنود باشند.

سارکوزی نخستین رییس جمهوری فرانسه است که به هنگام تصدی سمت ریاست جمهوری صاحب فرزند می شود .

رییس جمهوری فرانسه قرار است تا کمتر از یک سال دیگر با فرانسوا اولاند نامزد رقیب سوسیالیست خود برای به دست گرفتن سکان عالی ترین مقام سیاسی فرانسه رقابت کند ؛ این در حالی است که محبوبیت وی در دو سال گذشته به شدت افت کرده و نظر سنجی ها حاکی است که بیش از ۶۰ درصد از مردم فرانسه ترجیح می دهند دیگر به وی رای ندهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]