4

عبدالله صالح مرده است

  • کد خبر : 1762
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۳

رئیس موساد گفت: رئیس جمهور یمن به سبب جراحات شدید مرده است واحتمالا عربستان خبر مرگش را امروز اعلام می کند. به گزارش افق و به نقل از شبکه فرانس ۲۴ نوشت: رئیس دستگاه اطلاعات خارجی اسرائیل موساد اعلام کرد که  منابع موساد تاکید کرده اند که رئیس جمهور یمن به سبب جراحات شدید مرده […]

رئیس موساد گفت: رئیس جمهور یمن به سبب جراحات شدید مرده است واحتمالا عربستان خبر مرگش را امروز اعلام می کند.

به گزارش افق و به نقل از شبکه فرانس ۲۴ نوشت: رئیس دستگاه اطلاعات خارجی اسرائیل موساد اعلام کرد که  منابع موساد تاکید کرده اند که رئیس جمهور یمن به سبب جراحات شدید مرده است واحتمالا عربستان خبر مرگش را امروز اعلام می کند.

همچنین روزنامه «الحدث» یمن بر روی سایت خود و به نقل از یکی از دیپلماتهای مطلع یمنی نوشته است که عبدالله صالح روز دوشنبه در ریاض فوت کرده است.

این دیپلمات در تماسی با این روزنامه ـ که هویت وی را فاش نکرد ـ گفته است که جسد صالح به یکی از اتاق های بیمارستان منتقل شده ونیروهای امنیتی عربستان به شدت مانع ورود اشخاص حتی مسؤولان یمینی به این اتاق می شوند.

این منبع همچنین اعلام کرد که گفتگوها و مذاکرات درباره بررسی اوضاع و چگونگی اعلام فوت عبدالله صالح میان مسؤولان یمنی و حزب حاکم در جریان است.

این منبع افزود: «صالح» اکنون فقط یک جسد بی تحرک است  که به احتمال زیاد تا به حال مسؤولان بیمارستان آن را در سردخانه قرار داده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر