8

مجتمع نگین رضا در بلوار اشرفی اصفهانی دچار آتش سوزی شد

  • کد خبر : 17675
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۵

مجتمع نگین رضا در غرب تهران آتش گرفت یک مجتمع تجاری بزرگ موسوم به مجتمع نگین رضا واقع در بلوار اشرفی اصفهانی مقارن ظهر امروز دچار آتش سوزی شد. به گزارش شبکه ایران به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت ۱۲:۵۹ امروز وقوع این آتش سوزی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که با توجه به وسعت […]

مجتمع نگین رضا در غرب تهران آتش گرفت
یک مجتمع تجاری بزرگ موسوم به مجتمع نگین رضا واقع در بلوار اشرفی اصفهانی مقارن ظهر امروز دچار آتش سوزی شد.

به گزارش شبکه ایران به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت ۱۲:۵۹ امروز وقوع این آتش سوزی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که با توجه به وسعت محل حادثه و اهمیت آن بلافاصله ایستگاه های ۵۵، ۸۰، ۱۰ و ۷۴ سازمان آتش نشانی تهران و هم چنین یک دستگاه خودروی حامل دستگاه های تنفسی این سازمان راهی محل آتش سوزی در بلوار اشرفی اصفهانی، بعد از مرزداران شدند.

آتش نشانان که کمتر از ۵ دقیقه به محل آتش سوزی رسیدند، عملیات گسترده ای را برای مهار آن آغاز کردند و توانستند شعله های آتش را درهمان دقایق اولیه تحت کنترل در آورند.

آتش نشانان در زمان مخابره خبر سرگرم خاموش کردن کامل آتش سوزی و هم چنین تخلیه دود و خارج کردن افراد گرفتار در داخل ساختمان این مجتمع هستند.

براساس آخرین اطلاع واصله آتش نشانان این آتش سوزی را کاملا خاموش کرده و ۲۵ نفر از شهروندان را از قسمت شهربازی این مجنمع نجات داده اند .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17675

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]