3

باید منتظر ماند و دید که در بازی عصر شنبه عملکرد آبی ها چگونه خواهد بود

  • کد خبر : 17680
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۳

استقلال قبل از شروع فصل با توجه به ستاره هایی که در اختیار گرفت خود را به عنوان مدعی اول قهرمانی معرفی کرد. تیمی که از درون دروازه تا خط حمله تقویت شد تا فتح الله زاده در مصاحبه ای عنوان کند این تیم حتی برای قهرمانی آسیا بسته شده است. عملکرد آبی ها تا […]

استقلال قبل از شروع فصل با توجه به ستاره هایی که در اختیار گرفت خود را به عنوان مدعی اول قهرمانی معرفی کرد. تیمی که از درون دروازه تا خط حمله تقویت شد تا فتح الله زاده در مصاحبه ای عنوان کند این تیم حتی برای قهرمانی آسیا بسته شده است.

عملکرد آبی ها تا هفته هفتم و دربی مقابل پرسپولیس طبق پیش بینی ها از کار درآمد اما آنچه از استقلال بعد از این بازی دیدیم به هیچ عنوان در حد و نام مدعی اصلی قهرمانی نبود. شاگردان مظلومی سایپا را شکست دادند اما آنهایی که بازی را دیدند به طور حتم این موضوع را تأیید می کنند که حریف شایسته شکست نبود و اگر قدر فرصتها را می دانست حداقل امتیازات تقسیم می شد.

هفته نهم شد و استقلال در انزلی باخت آن هم با دریافت ۴ گل تا یکی از سنگین ترین شکستهای چند سال اخیر را متحمل شود. از بعد از این بازی بود که کادر فنی، مسئولان و بازیکنان استقلال شرایط آب و هوایی انزلی و مشکلات مالی موجود در این باشگاه را از دلایل این باخت اعلام کردند. استقلال به راه آهن رسید بعد از تساوی در این بازی دامنه اعتراضات و توجیهات افزایش پیدا کرد.

تونل ورزشگاه آزادی شاهد اعتراضهای آبی پوشان به مشکلات مالی و عملکرد آنها به هیأت مدیره بود و در اوج آن فرهاد مجیدی عنوان کرد با این مشکلات تیم پنجم جدول هم نخواهد شد.

جدا از این مظلومی و دستیارانش به شدت به برنامه ریزی سازمان لیگ خورده گرفتند که چرا با توجه به حضور ۶ ملی پوش استقلال در تیم ملی بازی با راه آهن به تعویق نیفتاد و خستگی ملی پوشان بهانه ای شد برای عدم نتیجه گیری مقابل شاگردان دایی که آنها مطرح کردند.

حالا استقلال با ذوب آهن بازی دارد. نبردی که به طور حتم آبی ها به دنبال رسیدن به ۳ امتیاز بازی فوق هستند تا علاوه بر جبران ناکامی در ۲ بازی قبلی به صدر جدول نیز دوباره بازگردند.

استقلال برای این بازی و عدم نتیجه گیری احتمالی هیچ بهانه ای ندارد. درصدی از مطالبات بازیکنان پرداخت شد و ملی پوشان نیز از ابتدای هفته در تمرینات این تیم حاضر شدند تا کادر فنی استقلال اینبار بتواند برنامه های تاکتیکی خود را در تمرین مرور کند.

باید منتظر ماند و دید که در بازی عصر شنبه عملکرد آبی ها چگونه خواهد بود. اگر به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند که هیچ جایی برای انتقاد باقی نخواهد ماند اما اگر در نقطه مقابل ناکامی های این تیم ادامه پیدا کند، مشخص می شود که مشکل این تیم از جایی دیگر است.

*بهنام معتمدی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]