3

مهمانداری که اشک مسافر را درآورد +تصاویر

  • کد خبر : 176936
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

مسافران “هاینان ایرلاین”-چین- در مسیر پروازی “ژنگژو” به “هاینان” شاهد رفتار یک مهماندار در طول این پرواز بودند که اشک یک مسافر را در آورد.

 

 به گزارش توریسم آنلاین،”نیو” مسافر ۷۱ ساله این پرواز بود که به دلیل سکته ،دچار معلولیت شده و در انجام بسیاری از کارهایش ناتوان است.

“فن زسونگ” مهماندار پرواز هنگامی که متوجه شد مسافر ۷۱ ساله قادر به خوردن غذا نیست و نمی تواند حتی قاشقش را برای غذا خوردن در دست بگیرد ،با مهربانی تمامی روی دو زانو نشسته و به او غذا داد.

مهربانی این مهماندار باعث شد تا نیو-استاد بازنشسته دانشکده پزشکی- احساساتی شده و اشک هایش سرازیر شود اما زسونگ صبورانه او را آرام کرده و به کارش ادامه داد.

این مهماندار جوان از سال ۲۰۰۴ کارش را آغاز کرد و به خاطر رفتارهای خوبش بارها مورد تقدیر قرار گرفت.

او نشان داد که کارش تنها مجموعه ای از آموزش ها و تمرینات ثابت نیست و شرط اصلی این کار (و یا حتی هر کاری) داشتن قلبی رئوف است.

تصاویری را مشاهده می کنید که توسط دیگر مسافران این پرواز به ثبت رسیده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=176936

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]