4

طوفان “ملور” قربانی گرفت

  • کد خبر : 177109
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

طوفان «ملور» که همراه با بارش شدید باران و وزش باد، نواحی مرکزی فیلیپین را درنوردیده دست‌کم سه قربانی گرفته است.

مقامات داخلی فیلیپین با بیان اینکه تاکنون دست کم سه تن بر اثر طوفان ملور جان خود را از دست داده‌اند، اظهار داشتند: این حادثه طبیعی موجب شده میلیون‌ها نفر به دلیل قطعی برق در تاریکی به سر ببرند.

مرکز مدیریت بحران فیلیپین اعلام کرد: سه قربانی این حادثه بر اثر غرق شدگی و پایین آمدن غیرطبیعی دمای بدن جان خود را از دست داده‌اند. همچنین این طوفان به واژگونی درختان و قطع برق در هفت ایالت این کشور منجر شده است.

افرادی که برای فرار از خطرات احتمالی طوفان مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند شب را در سرپناه‌های اسکان موقت می‌گذرانند. همچنین طبق اعلام کارشناسان هواشناسی فیلیپین، سرعت وزش باد در صبح امروز (سه‌شنبه) به ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت رسیده و نسبت روز گذشته کاهش یافته است.

ایسنا / هر سال حدود ۲۰ مورد طوفان در فیلیپین رخ می‌دهد که بسیاری از آنها مرگبار هستند و شدیدترین این طوفان‌ها در روزهای پایانی سال اتفاق می‌افتند.

به گزارش روزنامه گاردین، آخرین طوفان مرگباری که در سال جاری (۲۰۱۵) این کشور را درنوردید، طوفان «کوپو» بود. بر اثر این طوفان ۵۴ تن جان خود را از دست دادند و ده‌ها هزار نفر مجبور شدند خانه‌های خود را ترک کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=177109

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]