1

حاضر نیستم با خفت فوتبال بازی کنم/ خاطرات خوبی از تبریز دارم

  • کد خبر : 177503
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷

من ترجیح می دهم پول کم بگیرم و با عزت باشم تا پول زیاد بگیرم و با خفت فوتبال بازی کنم. خدا را شکر آقا فراز نیم فصل مجددا با من تماس گرفتند و حالا در خدمت این تیم هستم. آنها ابتدای فصل هم با من تماس گرفته بودند اما قسمت نشده بود گسترشی شوم اما حالا خدا خواست و به تبریز برگشتم.

روز گذشته در بانک ورزش نوشتیم که سیدمهدی سیدصالحی با گسترش فولاد به توافق رسیده و امروز به تبریز می رود تا ضمن نهایی کردن مذاکرات، قراردادش را با این تیم تبریزی امضا کند.
این اتفاق ساعاتی پیش رخ داد و مهاجم باتجربه فوتبال کشورمان مجددا راهی تبریز شد تا این بار بازی در تیم دوم این شهر را تجربه کند. سیدصالحی به بانک ورزش گفت: خیلی خوشحالم که بار دیگر به تبریز آمدم و می توانم مقابل هواداران تبریزی بازی کنم. من خاطرات خوبی در تراکتورسازی دارم و امیدوارم این خاطرات در گسترش فولاد هم تکرار شود.
مهاجم جدید گسترش فولاد در مورد شناختش از این تیم گفت: ما با بچه های گسترش پیش تر در تراکتورسازی همبازی بودیم و یک تیم فوق العاده خوب را داشتیم. مرتضی اسدی، مصطفی اکرامی، محمد نصرتی، ابراهیمی و چند بازیکن دیگر گسترش قبلا در تراکتور بودند و آنجا خاطرات خوبی از هم داشتیم. امیدوارم امسال بار دیگر در کنار این بازیکنان و با هدایت آقا فراز فصل خاطره انگیزی داشته باشیم و برای فوتبال تبریز افتخارآفرینی کنیم.
از سیدصالحی پرسیدیم که چطور شد با وجود درخشش در نیم فصل دوم سال گذشته در استقلال خوزستان، یک نیم فصل بدون تیم مانده بود که توضیح داد: سال قبل به لطف آقای ویسی خیلی خوب کار کردم و برای تیم مثمرثمر واقع شدم اما آخر فصل کسی از تیم با من تماس نگرفت و همین دلیل باعث شد از استقلال خوزستان جدا شوم. بعد از آن هم یک پیشنهاد مالی خیلی خوب از لیگ یک داشتم و دو سه پیشنهاد لیگ برتری هم به من رسید اما من بازیکنی نیستم که با هر شرایطی حاضر به بازی کردن باشم و برای همین یک نیم فصل بیرون نشستم. من ترجیح می دهم پول کم بگیرم و با عزت باشم تا پول زیاد بگیرم و با خفت فوتبال بازی کنم. خدا را شکر آقا فراز نیم فصل مجددا با من تماس گرفتند و حالا در خدمت این تیم هستم. آنها ابتدای فصل هم با من تماس گرفته بودند اما قسمت نشده بود گسترشی شوم اما حالا خدا خواست و به تبریز برگشتم.
در پایان از سیدصالحی پرسیدیم از چه زمانی می تواند برای گسترش به میدان برود که گفت: من بازیکن آزاد هستم و اگر کادر فنی صلاح ببیند از همین بازی بعد می توانم در ترکیب تیم باشم و مشکلی از این بابت ندارم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=177503

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]