2

بیماری سرطان چاوز حداقل به دو سال زمان نیاز است.

  • کد خبر : 17765
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۸

هوگو چاوز، رئیس‌جمهوری ونزوئلا پس از آنکه از کشور کوبا وارد یکی از استان‌های غربی کشور خود شد، در سخنانی خطاب به ونزوئلایی‌ها اظهار داشت: من اکنون بهبود یافته‌ام. چاوز جدید بازگشته است. ما به زندگی ادامه خواهیم داد. این در حالی است که پزشکان و کارشناسان اعلام کردند که حداقل برای بهبودی از بیماری […]

هوگو چاوز، رئیس‌جمهوری ونزوئلا پس از آنکه از کشور کوبا وارد یکی از استان‌های غربی کشور خود شد، در سخنانی خطاب به ونزوئلایی‌ها اظهار داشت: من اکنون بهبود یافته‌ام. چاوز جدید بازگشته است. ما به زندگی ادامه خواهیم داد.

این در حالی است که پزشکان و کارشناسان اعلام کردند که حداقل برای بهبودی از بیماری سرطان به حداقل دو سال زمان نیاز است.

چاوز پس از ۱۳ سال ریاست‌جمهوری در ونزوئلا اظهار داشته که برنامه‌ریزی می‌کند در انتخابات ریاست‌جمهوری اکتبر ۲۰۱۲ کاندید شود و بر پیروزی‌اش در این انتخابات تاکید کرده است.

چاوز با اشاره غیرمتعارف به یکی از نقل‌ قول‌های کتاب انجیل، افزود: یک چهارپا راحت‌تر می‌تواند از سوراخ یک سوزن عبور کند تا اینکه مخالفان در انتخابات پیروز شوند.

چاوز اعلام کرده که می‌خواهد دست‌کم برای یک دهه یا حتی دو دهه دیگر رهبری کشورش را ادامه دهد تا اصلاحات را که شامل ملی‌سازی صنایع و تزریق درآمد نفت به پروژه‌های اجتماعی در محله‌های فقیرنشین شده، ادامه دهد.

چاوز که یونیفرم نظامی سبزرنگی به تن داشت، خاطرنشان ساخت که آزمایشاتی که در طول هفته جاری در کوبا انجام داده، نشان دادند که هیچ سلول سرطانی بدخیمی پس از انجام چهار دور شیمی درمانی در بدن وی باقی نمانده است.

چاوز پس از آنکه به کلیسایی در یک استان غربی ونزوئلا به منظور شکرگزاری رفت، در سخنرانی دیگری خطاب به ونزوئلایی‌ها اظهار داشت: این یک معجزه است که من اینجا پیش شما هستم.

چاوز یکی از چند رهبر منطقه آمریکای لاتین است که معالجات سرطان را از سر گذرانده است. پیشتر روسای جمهور برزیل و پاراگوئه نیز بیماری سرطان خود را تائید کرده و چند ماه پس از معالجات اظهار بهبودی کرده بودند.

چاوز پس از آنکه به سخنرانی خطاب به ونزوئلایی‌ها پرداخت، عازم رانندگی در تپه‌های اطراف استان غربی ونزوئلا شد و حین رانندگی به هواداران خود دست تکان می‌داد.

چاوز همچنین تاکید کرد: لازم است که من از اساس به منظور حفظ سلامتی‌ام و همراهی شما در وطن جدیدمان عادت‌های خود را تغییر دهم/ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17765

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]