با توجه به ضرورت همگرایی بیشتر میان شبکه نمایندگی ها و یکسان سازی و هماهنگی در فعالیت های مربوطه و همچنین اهمیت نقش مرکز ارتباط با مشتریان گروه در ایجاد کانال ارتباطی با مردم و مشتریان و بهبود سطح فعالیت ها در همه ی سطوح چه در حوزه های کیفی و چه در بخش های خدماتی در کنار برنامه ریزی برای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان، عباس صفری به این عنوان منصوب شده است.
از جمله اهدافی که مرکز ارتباط با مشتریان و نمایندگی های گروه سایپا همواره در دستور کار خود قرار داده اند، برآورده سازی انتظارات مشتریان به عنوان اصلی ترین سرمایه سازمانی و پاسداشت حقوق آنان است که با توجه به این انتصاب به نظر می رسد این موضوع با جدیت هرچه بیشتر در دستور کار قرار گیرد.
رییس مرکز ارتباط با مشتریان و شبکه نمایندگی های سایپا منصوب شد
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حکمی عباس صفری را به عنوان مشاور مدیرعامل و رییس مرکز ارتباط با مشتریان و شبکه نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا منصوب کرد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=177666