1

قلعه‌نویی و یک خرید بحث‌برانگیز/ بازیکن بی‌جنبه به مربی جفاکار رسید!

  • کد خبر : 177828
  • ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

اگر لازم شود، می‌آیم و صحبت‌هایم را می‌کنم اما سند و مدرک ندارم. سند و مدرکم چشم و گوشم است. یک مرد مثل مرد حرف می‌زند و مثل مرد هم عمل می‌کند.

در دو روز گذشته سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف از پیوستن قریب‌الوقوع فرزاد حاتمی به تراکتورسازی خبر دادند. به این ترتیب، مهاجم سابق ملوان که اخیرا قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده، یکی از اولین نفراتی خواهد بود که امیر قلعه‌نویی برای متحول کردن تراکتورسازی با خودش به تبریز می‌برد. اتفاقا نکته کلیدی همین‌جاست؛ پیوند دوباره امیر با بازیکنی که چند چالش جدی را با او پشت سر گذاشته بود. در حقیقت حاتمی و قلعه‌نویی تا همین چند ماه پیش اصلا رابطه جالبی با هم نداشتند، اما حالا کنار هم نشسته‌اند و به یک همکاری مشترک فکر می‌کنند! آنها ابتدای این فصل هم در ملوان همکار شدند، اما حضور امیر در انزلی اصلا به درازا نکشید.

حاتمی جنبه ندارد!

شاید همه چیز از ۲۶ فرودین ۹۲ شروع شد؛ جایی که امیر قلعه‌نویی بعد از مساوی با سپاهان حسابی از خجالت فرزاد درآمد. او در نشست خبری پس از آن مسابقه در مورد مهاجم آن زمان استقلال گفت: «فرزاد حاتمی در بازی‌های اولی که برای ما انجام داد خیلی خوب کار کرد، اما اکنون دیگر شرایط قبل را ندارد. کاش همیشه خدا پیش از آنکه چیزی به ما می‌دهد جنبه‌اش را بدهد. متاسفانه حاتمی جنبه‌اش را نداشت.»

به خاطر لجبازی رفتم پرسپولیس

فرزاد حاتمی برای خودش یک پا مارکوپولو است. او در ۸ سال گذشته ۱۰ بار تیم عوض کرده و حالا تراکتورسازی یازدهمین باشگاهی خواهد بود که حاتمی در طول این مدت به آن می‌پیوندد. با این اوصاف شاید جالب‌ترین انتقال در مورد حاتمی، پیوستن او به پرسپولیس در نیم‌فصل دوم لیگ سیزدهم بود؛ جایی که فرزاد شاگرد علی دایی شد و با سرخپوشان به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد. این در حالی است که حاتمی فصل قبلش برای استقلال توپ زده بود و سابقه بارها نشان دادن عدد ۴ رو به دوربین عکاسان را در کارنامه‌اش داشت. در آن زمان خیلی‌ها از این تصمیم حاتمی متعجب شدند. او اما بعدتر در توضیح ماجرا گفت: «فقط به خاطر لجبازی رفتم پرسپولیس!» حاتمی فروردین همین امسال هم بعد از بازی با لباس ملوان روبروی استقلال گفت: «ذوب‌آهن مرا در نیم‌فصل می‌خواست اما قلعه‌نویی در مجموعه انقلاب مرا دید و قول گرفت جایی نروم. به همین دلیل به گل‌محمدی گفتم به خاطر مادرم می‌خواهم در تهران بمانم. در فاصله ۵ روز به پایان نقل‌وانتقالات، قلعه‌نویی گفت مرا نمی‌خواهد. به همین دلیل قبل از بازی امروز به قلعه‌نویی گفتم به من جفا کردی و او خندید، اما باید بداند خنده‌اش فوتبال من را دو سال نابود کرد. من امروز با همه وجود برای ملوان بازی کردم چون مسایلی بود که انگیزه‌ام را دو برابر کرد.»

نکونام دروغ نمی‌گوید

سال گذشته اما یک درگیری سخت هم بین امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام پیش آمد؛ چالشی که کاپیتان سابق تیم ملی استارتش را با یک مصاحبه جنجالی علیه امیر زد. ماجراهای مربوط به آن مصاحبه، حتی به دادگاه هم کشید و نزدیک بود حسابی بیخ پیدا کند. نکونام ادعاهای تندی علیه قلعه‌نویی مطرح کرده بود و عجیب اینکه یکی از بازیکنانی که او را تایید کرد، فرزاد حاتمی بود! حاتمی در تاریخ ۱۲ شهریور ۹۳ به خبرگزاری فارس گفته بود: ‌«اگر لازم شود، می‌آیم و صحبت‌هایم را می‌کنم اما سند و مدرک ندارم. سند و مدرکم چشم و گوشم است. یک مرد مثل مرد حرف می‌زند و مثل مرد هم عمل می‌کند. سربسته می‌گویم که یک مرد مثل مرد حرف می‌زند و نامردی نمی‌کند. جواد نکونام دروغگو نیست. والسلام!»

منبع: همشهری ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=177828

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]