2

وین رونی’ از حضور در سه دیدار یورو ۲۰۱۲ محروم است

  • کد خبر : 17786
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۰

رونی در فهرست تیم امید انگلستان وین رونی’ از حضور در سه دیدار یورو ۲۰۱۲ محروم است ولی ‘ استوارت پیرس’ نام او را در فهرست تیم فوتبال مردان بریتانیا برای المپیک لندن قرار داده است. او احتمال می دهد رونی تا بازی های المپیک مشکلی از نظر محرومیت نداشته باشد. پیش از این اتحادیه […]

رونی در فهرست تیم امید انگلستان

وین رونی’ از حضور در سه دیدار یورو ۲۰۱۲ محروم است ولی ‘ استوارت پیرس’ نام او را در فهرست تیم فوتبال مردان بریتانیا برای المپیک لندن قرار داده است. او احتمال می دهد رونی تا بازی های المپیک مشکلی از نظر محرومیت نداشته باشد.
پیش از این اتحادیه فوتبال انگلیس هشدار داده بود هیچ بازیکنی که در رقابت های یورو ۲۰۱۲ حضور خواهد داشت نباید در فهرست بازیکنان فوتبال در بازی های المپیک گنجانده شود.
با این حال اگر رونی نتواند در رقابت های گروهی یورو ۲۰۱۲ حضور یابد از این قاعده مستثنی خواهد شد.
”آدریان بوینگتون” یکی از مسئولان فوتبال انگلیس می گوید: امید واقعی ما این است که رونی بتواند در  رقابت های قهرمانی اروپا حضور یابد. البته تصمیم گیری نهایی در این زمینه به عهده استوارت پیرس و فابیو کاپلو است.
کاپلو احتمالا ” جک ویلشر” ، ” دنی ولبک” و ” فیل جونز” را که همگی عضو تیم المپیک هستند در فهرست بازیکنان خود قرار خواهد داد.
بوینگتون در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکنان مجاز به حضور در هر دو تیم هستند؛ گفت: نمی خواهیم طوری تصمیم بگیریم که کارها قفل شود. تصمیم گیری در این زمینه حساس است و باید با نهایت دقت و وسواس اتخاذ شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر