2

پیشنهاد وسوسه انگیز اروپایی برای ستاره پرسپولیس/ طارمی می رود؟

  • کد خبر : 179612
  • ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

این چندمین باری است که واسطه‌های باشگاه روبین‌کازان با وکیل و مدیر برنامه‌های مهدی طارمی تماس می‌گیرند و این مرتبه گفته‌اند خودش را راضی می‌کنیم!

مهدی طارمی فقط و فقط با اتکا به استعداد ذاتی‌اش توانست فاصله بین بوشهر تا پرسپولیس و قله فوتبال ایران را به سرعت طی کند.

 

صدرنشین جدول گلزنان لیگ پانزدهم و تا پایان هفته هفدهم با زدن ۱۱ گل با حسن بیت‌سعید، نفر دوم این جدول، ۳ گل فاصله دارد. این جوان ۲۳ ساله از فصل گذشته تاکنون با پیشنهادات مختلفی از سایر کشورها روبه‌رو شده است.

 

طارمی پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا و زدن یک ضربه پنالتی چیپ به النصر عربستان حسابی خودش را سر زبان‌ها انداخت تا باشگاه‌های کویتی و قطری با پیشنهادات وسوسه‌انگیز سراغ این جوان شهرستانی بیایند. در حالی هم که گفته می‌شد مهدی طارمی به القادسیه کویت می‌رود اما پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت این بازیکن در پرسپولیس ماند و قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

 

قرارداد مهدی طارمی تا پایان لیگ پانزدهم اعتبار دارد و ۱۳ هفته دیگر به پایان می‌رسد. در چنین شرایطی رسیدن پیشنهاد وسوسه‌انگیز از تیم روسی روبین‌کازان می‌تواند از هر جهت جالب باشد.

 

شنیدیم این باشگاه روسی پیشنهاد داده که مهدی طارمی در تعطیلات نیم‌فصل فوتبال ایران از پرسپولیس جدا شده و به تیم روبین‌کازان ملحق شود اما ظاهراً مدیران باشگاه پرسپولیس و شخص علی‌اکبر طاهری با این پیشنهاد مخالفت کرده‌اند.

 

این چندمین باری است که واسطه‌های باشگاه روبین‌کازان با وکیل و مدیر برنامه‌های مهدی طارمی تماس می‌گیرند و این مرتبه گفته‌اند خودش را راضی می‌کنیم!
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که باشگاه روسی حاضر است برای نیم‌فصل مبلغ یک میلیون دلار به باشگاه پرسپولیس بابت صدور رضایتنامه پرداخت کند.

 

به زودی پنجره نقل و انتقالات لیگ روسیه باز می‌شود اما استدلال علی‌اکبر طاهری هم در نوع خود قابل تأمل است. سرپرست باشگاه پرسپولیس پیشتر در مورد این پیشنهاد گفته است: «اگر بدون طارمی نایب‌قهرمان شویم، می‌گویند با طارمی حتماً قهرمان می‌شدیم. اگر قهرمان شویم، باز هم خواهند گفت با طارمی با اختلاف بیشتری قهرمان می‌شدیم!»
بر همین اساس باشگاه پرسپولیس بدون درنگ با این نقل و انتقال مخالف است و نمی‌خواهد در این شرایط حساس ستاره خط حمله خود را از دست بدهد.

 

وقتی خبر مخالفت باشگاه پرسپولیس به گوش واسطه باشگاه روبین‌کازان رسید، بلافاصله گفت: «باشگاه پرسپولیس با یک میلیون دلار هم رضایتنامه نمی‌دهد؟!»
البته ما بعید می‌دانیم باشگاه پرسپولیس زیر بار این پیشنهاد وسوسه‌انگیز برود و به طور حتم مهدی طارمی در این تیم خواهد ماند.

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=179612

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]