5

سانسور مهم ترین خبر سیاسی داخلی توسط صدا و سیما

  • کد خبر : 1800
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۶

وقتی پخش اخبار در صدا و سیما ، با سلیقه مدیران این سازمان صورت می گیرد ، انتظار می رود تا در روزهایی نزدیک ، بخشهای خبری صدا و سیما ، فقط اخبار مربوط به عزت الله ضرغامی را پوشش دهند . در حالیکه نامه جنجالی امروز صبح رئیس جمهور برای معرفی سجادی به عنوان […]

وقتی پخش اخبار در صدا و سیما ، با سلیقه مدیران این سازمان صورت می گیرد ، انتظار می رود تا در روزهایی نزدیک ، بخشهای خبری صدا و سیما ، فقط اخبار مربوط به عزت الله ضرغامی را پوشش دهند .

در حالیکه نامه جنجالی امروز صبح رئیس جمهور برای معرفی سجادی به عنوان اولین وزیر پیشنهادی ورزش مهمترین خبر سیاسی امروز کشور بود ، بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه اول سیما در اقدامی تعجب برانگیز این خبر را در  نیم خط و بدون همه حاشیه ها پخش کرد.

بنا بر این گزارش، در حالیکه قانون تشکیل وزارت ورزش و جوانان به عنوان یکی از جنجالی‌ترین و پر فراز و نشیب‌ترین طرح‌های بررسی‌شده در تمام هشت دوره فعالیت مجلس شورای اسلامی امروز با معرفی وزیر پیشنهادی رییس جمهور پس از ۱۴۵ روز تاخیر دولت، با معرفی سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی دولت صورت اجرایی گرفت، صداوسیما در اقدامی عجیب ، تنها خبر نامه معرفی وزیر را فارغ از تمامی حواشی ای که امروز جلسه علنی مجلس را به تنش کشید ، پخش کرد.

منبع: اعتدال

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر