2

نجات ۹ کوهنورد محبوس‌شده در برف ارتفاعات بیستون

  • کد خبر : 18020
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۵

مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از نجات ۹ کوهنورد محبوس‌شده در برف خبرداد. حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان گلستان در ساعت ۳ بامداد روز شنبه در جریان مفقودشدن ۶ کوهنورد در ارتفاعات جنگلی جهان‌نما قرار گرفتند، گفت: با […]

مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از نجات ۹ کوهنورد محبوس‌شده در برف خبرداد.

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان گلستان در ساعت ۳ بامداد روز شنبه در جریان مفقودشدن ۶ کوهنورد در ارتفاعات جنگلی جهان‌نما قرار گرفتند، گفت: با توجه به نوع پیام مخابره شده، تیمی از اعضای امداد کوهستان به منطقه اعزام شد.

وی افزود: امدادگران با حضور در صحنه حادثه دریافتند شش عضو تیم کوهنوردی بر اساس بارش شدید برف و مسدود شدن جاده در ارتفاعات جهان‌نما زمین‌گیر شده‌اند.

درخشان با بیان اینکه امدادگران با استفاده از وسایل نوین امدادرسانی موقعیت محفوظ شدگان را یافتند، گفت: امدادگران با یافتن محل این کوهنوردان نسبت به انتقال کوهنوردان به پایه مبادرت و آنان را نجات دهند.

مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به تلاش پنج ساعته تیم امداد کوهستان جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: همچنین روز گذشته سه نفر از کوهنوردانی که در ارتفاعات کوه بیستون گرفتار شده بودند توسط امدادگران کرمانشاه از مرگ حتمی نجات یافتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18020

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]