2

انریکه: نیمار برای دیدار با اتلتیکو مادرید آماده است

  • کد خبر : 180338
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۸:۵۹

ستاره برزیلی بارسلونا برای رویارویی با شاگردان دیگو سیمئونه آمادگی لازم را دارد.

 

به گزارش بانک ورزش و به نقل از مارکا، تیم فوتبال بارسلونا  از ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه از اولین دیدار هفته بیست و دوم لالیگا اسپانیا به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت و لوئیز انریکه سرمربی این تیم پیش از این دیدار در کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

این سرمربی در خصوص شرایط نیمار می گوید، او آمادگی لازم را دارد و می تواند در این دیدار به میدان برود. این بازیکن برزیلی در پایان دیدار با اتلتیک بیلبائو کمی دچار مشکل بود.
انریکه در کنفرانس خبری پیش از این دیدار با لحنی طنزآمیز گفت: «مصدومیت او جزئی بود و کاملا شرایط بازی را دارد.  اگر به او بازی ندهم، مرا خواهد کشت.»
اتلتیکو در هفته گذشته که بارسلونا موفق شد مالاگا را شکست دهد تن به تساوی داد و این دیدار می تواند برای سرنوشت لالیگا مهم باشد، چرا که بارسلونا با یک بازی کمتر در صدر قرار دارد و در صورت پیروزی در این دیدار و دیدار عقب افتاده خود می تواند اختلاف امتیازش با تیم دوم جدول را به عدد ۶ برساند.
انریکه در این خصوص گفت:
«ما باید به خوبی در این بازی ظاهر شویم چرا که اتلتیکو حرف مستقیم ما است، اما این دیدار فینال لیگ نخواهد بود. در ادامه ی راه، تیم های زیادی خواهند بود که می توانند برای ما دردسر ساز شوند. ما باید از ابتدا تا پایان کار تمرکز داشته باشیم. از لحاظ فیزیکی اتلتیکو بازیکنان قدرتمندی دارد و ما نیاز داریم به مانند سال گذشته آنها را شکست دهیم. ما نیاز داریم در خط حمله و دفاع تمرکز داشته باشیم و مجبوریم که به پیروزی برسیم.»

وی همچنین در خصوص شرایط بازی با بیلبائو در جام حذفی گفت:
«ما خوب بازی را شروع نکردیم، اما در آخر، بازی به نفع ما به پایان رسید. اتلتیک فشار زیادی به ما آورد. این به دلیل آن بود که ما چند روز پیش بازی سختی داشتیم. اگر شما نیمه دوم بازی را نگاه کنید متوجه تفاوت خواهید شد. ما از لحاظ فیزیکی خوب بودیم و من همان شرایط و تیمی را که  فصل گذشته داشتیم می بینم. صرف نظر از اینکه پارسال در همین مقطع بیشتر و یا کمتر بازی کردیم، باید بگویم ماموریت ها را تا این مرحله به خوبی انجام دادیم.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=180338

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]