2

سرمربی تیم فوتبال آث میلان: نقشم در پیروزی میلان کم اهمیت است

  • کد خبر : 18171
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۲

سرمربی تیم فوتبال آث میلان پس از پیروزی چهار بر سه مقابل تیم لچه ، تصمیم خود را درباره به بازی آوردن کوین پرینس بواتنگ از روی نیمکت در کسب نتیجه پیروزی تیم خود کم اهمیت خواند. کوین پرینس بواتنگ غنایی در نیمه دوم وارد بازی شد و طی نوزده دقیقه با به ثمر رساندن […]

سرمربی تیم فوتبال آث میلان پس از پیروزی چهار بر سه مقابل تیم لچه ، تصمیم خود را درباره به بازی آوردن کوین پرینس بواتنگ از روی نیمکت در کسب نتیجه پیروزی تیم خود کم اهمیت خواند.
کوین پرینس بواتنگ غنایی در نیمه دوم وارد بازی شد و طی نوزده دقیقه با به ثمر رساندن سه گل توانست شکست سه بر صفر تیم آ ث میلان در برابر لچه را به پیروزی این تیم بدل کند. ماریو یپز کلمبیایی نیز دقایقی بعد توانست با به ثمر رساندن یک گل نتیجه چشمگیری را برای آ ث میلان رقم زند.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم آ ث میلان که پس از این بازی تلاش کرد تصمیم خود را در کسب نتیجه پیروزی تیمش کم اهمیت جلوه دهد گفت :” زمانی که من تغییراتی در بازی دادم ، این کار را با اطمینان کردم اما پس از آن این روند بازی بود که نشان داد آیا من در تصمیم گیری اشتباه کردم یا خیر.”

وی گفت :” ما در نیمه دوم بازی فشار بیشتری آوردیم و این بواتنگ بود که وضعیت را برای تیم لچه خطرناک کرد. من برای او خیلی خوشحال هستم چون طی هفته های گذشته به دلیل شرایط زندگی خصوصی اش خیلی مورد انتقاد قرار داشت. وی  تنها بیست و چهار سال دارد و مدیریت زندگی خصوصی کار چندان آسانی نیست. ”

کوین پرینس بواتنگ نیز ضمن ابراز خوشحالی از پیروزی تیم خود گفت :” این موضوع خیلی مهم است که ما توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم و این باورنکردنی است ، من سه گل به ثمر رساندم و این روز بسیار بزرگی برای من است.”

این بازیکن غنایی در ادامه افزود :” من جراحت اندکی در ناحیه زانو داشتم اما ما در نیمه نخست بازی خوبی نداشتیم و آلگری به من گفت که به بازی بروم و نهایت سعی خود را بکنم. اکنون از این پیروزی خیلی خوشحال هستم. “

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر