5

۸۰ درصد لیست اصولگرایان تهران از پیش تعیین‌شده بود

  • کد خبر : 181979
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان گفت: لیست ائتلاف اصولگرایان تهران نمی‌توانست تصادفا تنها از بین سه تا چهار گروه خاص انتخاب شود و با رویه‌ای که اعضای این لیست در پیش گرفتند، آنها هستند که باید انصراف بدهند

حسن بیادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، به اختلاف سلیقه در جامعه بزرگ اصولگرایی اشاره کرد و گفت: در چنین جامعه متکثری نمی‌توان انتظار داشت یک سلیقه بر دیگری تفوق داشته باشد.

او در پاسخ به این ادعای برخی اعضای لیست ائتلاف اصولگرایان در خصوص مطلوبیت این لیست نزد رهبری متذکر شد: بنده از این جنس مدارکی که آن‌ها ارائه می‌دهند ندارم.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه به اختلاف عقیده بین اصولگرایان اشاره کرد و اظهار داشت که %۸۰ لیست ائتلاف اصولگرایان از پیش تعیین شده بوده است و این مسئله که بسیاری شعار عدم سهم‌خواهی می‌دادند نشان می‌دهد لیست نمی‌توانسته تصادفاً تنها از بین سه الی چهار گروه خاص انتخاب شده باشد؛ به طوری که یک گروه ۳۰% و دیگری ۲۰% سهم داشته باشد، لذا این چینش کاندیدا‌ها تصادفی نبوده است.

او در پاسخ به ادعای برخی اصولگرایان حاضر در لیست سی نفره ائتلاف تهران مبنی بر وظیفه اخلاقی سایر اصولگرایان در انصراف از حضور در انتخابات گفت: این ادعا بی‌مورد است. اخلاقاً قرار نبود لیست ائتلاف تهران از پیش طراحی شود و با این نتیجه‌ای که دوستان ما در این لیست گرفته‌اند، به نظر می‌رسد این آن‌ها هستند که باید انصراف بدهند.

بیادی در ادامه خاطرنشان کرد: حداقل ۵۰% اعضای لیست ائتلاف اصولگرایان تهران در دوره‌های گذشته‌ای که در مجلس حضور داشتند عملکرد ضعیفی داشتند و استمرار حضور آنها در مجلس آینده به این معناست که نظارت مجلس بر دولت همانند آنچه که در گذشته رخ داده است، ضعیف خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=181979

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر