1

اختلال در سایت شهرداری تهران همزمان با اعلام نتایج آرم ترافیک

  • کد خبر : 182177
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

سایت شهرداری تهران از روز گذشته در برخی مناطق از دسترس مراجعین خود خارج شده است

به گزارش خبرنگار حوزه شهری افق، سایت اصلی شهرداری تهران به نشانی www. tehran. ir  از روز گذشته و همزمان با اعلام نتایج دریافت کنندگان آرم ترافیک همچنان تا لحظه انتشار این خبر با اختلالاتی فنی مواجه شده است.

وب سایت شهرداری تهران با توجه به رویکرد مدیریت شهری در توسعه خدمات الکترونیکی برای کاهش سفرهای زاید درونشهری نسبت به ارایه خدمات مختلف از جمله خدمات کارت شناور طرح ترافیک، آرم طرح ترافیک روزانه و سالانه، پرداخت عوارض خودرو و نوسازی و… اقدام می‌کند که قطعی این سایت مشکلاتی را برای مراجعه‌کنندگان ایجاد کرده است.

همچنین روز گذشته مصطفی قنبرنژاد در گفتگو با رسانه های گروهی با بیان اینکه از دوشنبه اسامی واجدین شرایط به دریافت آرم طرح ترافیک اعلام می‌شود، گفت: تا ۱۵ اسفند واجدین شرایط مهلت دارند مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران اعلام کنند.

وی با بیان اینکه هر کسی که نتواند در این مدت قانونی مدارک خود را تحویل دهد از سیکل دریافت آرم خارج می‌شود، افزود: این افراد نمی‌توانند مجوز سال ۹۵ را دریافت کنند.

رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک با بیان اینکه در صورت خالی بودن ظرفیت افرادی که در مدت قانونی ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند مجدداً در اردیبهشت ماه به شرط خالی بودن ظرفیت ثبت‌نام کرده و به آنها آرم طرح ترافیک داده می‌شود.

قنبرنژاد اضافه کرد: افراد واجد شرایط با مراجعه به سامانه و تکمیل فرم عوارض خود را اینترنتی پرداخت کرده و بعد از این که مراحل ثبت‌نام را طی کردند می‌توانند به دفاتر مراجعه و مدارک خود را تحویل دهند.

به گفته قنبرنژاد، تا پایان اسفند آرم‌های طرح ترافیک ۹۵ توزیع می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182177

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر