1

برانکو یکی از بهترین مربیان خارجی تاریخ لیگ است/ ۲۰ سال به ورزشگاه نیامدم و چیزی نشدم

  • کد خبر : 182646
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: حفظ برانکو ایوانکوویچ برای پرسپولیس یک ضرورت است و او مربی بسیار خوب و دلسوزی است.

امیر عابدینی برانکو یکی از بهترین مربیان خارجی تاریخ لیگ است/ 20 سال به ورزشگاه نیامدم و چیزی نشدمامیر عابدینی بعد از جلسه امروز سازمان لیگ با حضور چند مدیر لیگ برتری گفت: جلسه‌ای که امروز برگزار شد به درخواست مجمع سازمان لیگ برای تعامل با شرکت ایران نوین بود. در این جلسه مذاکره‌ای بین چند باشگاه، سازمان لیگ و ایران نوین برگزار شد و نقطه نظرات مطرح شد. علی‌اکبر طاهری از پرسپولیس نماینده باشگاه استقلال و وکیل ما در این جلسه حضور داشتند و در نهایت صحبت‌ها منجر به این شد که روز یکشنبه سازمان ایران نوین با پکیج دفاعی به جلسه بیاید تا ما صحبت آنها را بشنویم و به راهکار مناسبی برسیم.

 

وی در مورد اینکه آیا براساس همان مبلغ قرارداد با ایران نوین صحبت‌های امروز دنبال می‌شد خاطرنشان کرد: براساس همان مسئله حرف می‌زدیم. این مبلغ مشخص است و به هیات حکمیت سپرده شده تا حکم خود را ارائه دهد. ما می‌خواهیم قبل از اینکه این هیات حکم دهد با راهکار مذاکره به راه‌حل برسیم.اگر حکمیت حکم بدهد و این حکم اجرا نشود آن وقت ما این مسئله را برای رسیدن به حق به دستگاه اجرایی ارائه می‌دهیم.

 

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در مورد اینکه با طاهری صحبت نمی‌کرد و در این جلسه هر دو حضور داشتند عنوان کرد: من راجع به پرسپولیس با او صحبت نمی‌کنم و اگر جلسه دیگری باشد خیلی راحت حرف‌هایمان را می‌زنیم اما در مورد پرسپولیس نه.

 

عابدینی در مورد میزان بدهی ایران نوین به سازمان لیگ گفت: مبلغ سال قبل تسویه شده اما امسال این اتفاق نیفتاده است. ادعای ما خیلی بیشتر از ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیونی است که ارائه شده. البته آنها هم حرف‌هایی دارند و می‌گویند ما از خیلی جاها طلبکار هستیم و سند این طلب‌ها را در جلسه بعدی برای ارائه نزد شما می‌آییم و هر وقت این طلب‌ها وصول شد این پول را مستقیم به سازمان لیگ بدهیم ولی ما مسئول وصول طلب این شرکت نیستیم ولی وقتی مشکلی ایجاد شده باید برای حل آن راهکار پیدا کنیم.

 

وی در مورد اینکه آیا قرار است تبلیغات محیطی به WSG داده شود عنوان کرد: سازمان لیگ خارج از مزایده نمی‌تواند با هیچ جایی قرارداد ببندد. ما برای این کار یک مقدار دیر هم عمل کردیم و متاسفانه دست دست کردیم که این کار اشتباه بوده است. باید خیلی زود شرایط مزایده را اعلام کنیم و اگر ایران نوین هم حسن انجام کار دارد می‌تواند در این مزایده شرکت کند و هر شرکتی که صلاحیت دارد می‌تواند به مزایده بیاید.

 

مدیرعامل سابق پرسپولیس در مورد اینکه این روزها بحث اتفاقات جام جهانی ۲۰۰۶ به وجود آمده و علی دایی هم اظهارنظراتی کرده که به نظر می‌رسد این اتفاقات پرسپولیس را به حاشیه می‌برد، گفت: دایی در صبای قم مسئولیتی دارد که باید آن را انجام دهد. برانکو یکی از بهترین مربیان خارجی است که بعد از حضور استانکو در پرسپولیس به ایران آمده است. او یک مربی دلسوز و کاربلد خارجی است. او بسیار صبور است و خیلی باکلاس صحبت می‌کند. حفظ برانکو یک ضرورت است. تصمیم من این است که راجع به پرسپولیس حرف نزنم اما این حق را دارم که راجع به عملکرد برانکو و بازیکنان حرف بزنم و بگویم که آنها امسال خوب کار کردند و برانکو باید حفظ شود.

 

وی در پایان راجع به حضور حسین هدایتی در ورزشگاه عنوان کرد: او حقش است که به ورزشگاه بیاد البته من ۲۰ سال به ورزشگاه نیامدم و چیزی نشدم./بانک ورزش

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182646

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر