2

وقتی سرمربی “پرسپولیس” ادای قلعه‌نویی را درمی‌آورد

  • کد خبر : 183039
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۷:۰۸

می‌گویند فرهاد کاظمی بعد از باخت سیاه‌جامگان برابر استقلال صنعتی خوزستان در بازی روز پنجشنبه، در رختکن تیم مشهدی از بازیکنان خداحافظی کرده است.

برانکو ایوانکوویچ وقتی سرمربی "پرسپولیس" ادای قلعه‌نویی را درمی‌آوردمی‌گویند فرهاد کاظمی بعد از باخت سیاه‌جامگان برابر استقلال صنعتی خوزستان در بازی روز پنجشنبه، در رختکن تیم مشهدی از بازیکنان خداحافظی کرده است.

 

البته مدیرعامل سیاه‌جامگان می‌گوید موضوع خداحافظی کاظمی زیاد جدی نیست و او صرفا خواسته ناراحتی‌اش از آسان‌گیری بازیکنان را نشان بدهد و از این گله کند که آنها راحت شکست می‌خورند.

 

جالب است که ۲۴ساعت قبل از این بازی هم خبر رسیده بود که برانکو ایوانکوویچ تمرینات پرسپولیس را با حالت ناراحتی و شکایت ترک کرده است.

 

از قرار معلوم سرمربی سرخپوشان از بی‌انگیزگی برخی بازیکنان تیمش شاکی بوده است.

 

به نظر می‌رسد قهر با بازیکنان، در حال تبدیل شدن به یک اپیدمی در فوتبال ایران است. البته پایه‌گذار این مکتب در طول سال‌های اخیر، قطعا امیر قلعه‌نویی بوده است؛ کسی که در دو فصل گذشته بارها با بازیکنان استقلال قهر کرد و کوشید با کم‌محلی، آنها را به خودشان بیاورد!

 

البته این سیاست امیر در جمع آبی‌ها زیاد موثر نبود و وضع استقلال روز به روز بدتر شد. حالا باید دید دیگرانی که از او تقلید می‌کنند، موفق خواهند بود یا نه؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=183039

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]