2

پاسخ نمایندهٔ یونیسف درباره ازدواج دانش‌آموزان کمتر از ۱۸ سال

  • کد خبر : 18364
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۸

نمایندهٔ یونیسف در ایران در پاسخ به سوالی درباره ازدواج دانش‌آموزان کمتر از ۱۸ سال و موافقت وزیر آموزش و پرورش با این اقدام گفت: «در این زمینه ما هم دنبال ارزش‌های کنوانسیون حقوق کودک هستیم و به نظر ما هم ازدواج کودکان قابل قبول نیست. ما سعی می‌کنیم برنامه‌هایی را در جهت خلاف ازدواج […]

نمایندهٔ یونیسف در ایران در پاسخ به سوالی درباره ازدواج دانش‌آموزان کمتر از ۱۸ سال و موافقت وزیر آموزش و پرورش با این اقدام گفت: «در این زمینه ما هم دنبال ارزش‌های کنوانسیون حقوق کودک هستیم و به نظر ما هم ازدواج کودکان قابل قبول نیست. ما سعی می‌کنیم برنامه‌هایی را در جهت خلاف ازدواج کوکان ترویج کنیم.»روز گذشته نمایندگان ۱۵ آژانس سازمان ملل در ایران روز سازمان ملل را با برگزاری یک نشست خبری جشن گرفتند.

به گزارش افق – اعتماد، در این جلسه نمایندهٔ یونیسف در ایران در پاسخ به سوالی درباره ازدواج دانش‌آموزان کمتر از ۱۸ سال و موافقت وزیر آموزش و پرورش با این اقدام گفت: «در این زمینه ما هم دنبال ارزش‌های کنوانسیون حقوق کودک هستیم و به نظر ما هم ازدواج کودکان قابل قبول نیست. ما سعی می‌کنیم برنامه‌هایی را در جهت خلاف ازدواج کوکان ترویج کنیم.»

ریاتی افزود: «در ارتباط با کودکان خارج از مدرسه ما برنامه‌هایی با وزارت آموزش و پرورش و سایر نهاد‌ها داریم، همچنین در جهت حمایت از برنامه‌های رفاه اجتماعی با بخش‌هایی چون وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی و سازمان بهزیستی همکاری داریم که مداخلات عمده ما در ارتباط با کودکان و خانواده‌های آسیب‌پذیر است.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18364

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]